کد خبر: ۷۷۲۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۱ - ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - 2017 April 04
بازی Mass Effect: Andromeda برای دومین هفته متوالی در صدر لیست پر فروش ترین بازی های انگلستان قرار گرفت . با توجه نمودار فروش بازی ها ، رتبه سه بازی بالایی این لیست نسبت به هفته گذشته تغییری نداشته است و عنوان های Ghost Recon: Wildlands و Lego Worlds به مانند هفته گذشته به ترتیب در جایگاه های دوم و سوم را به خود اختصاص داده اند .

به گزارش آی تابناک : بازی Kingdom Hearts HD 1.5 & 2.5 Remix تنها ورودی جدید لیست پر فروش ترین بازی های هفته می باشد که کار خود را با قرار گرفتن در رتبه چهارم به پایان رسانده است . در ادامه نیز شاهد عنوان های آشنا مانند Grand Theft Auto V در رتبه پنجم ، FIFA 17 در رتبه هفتم و Call of Duty: Infinite Warfare در رتبه دهم هستیم .

استودیو بایوور توسعه دهنده بازی Mass Effect: Andromeda هفته گذشته با انتشار بیانیه ای اعلام کرد " ما بازخورد های بسیار زیادی را دریافت کرده ایم که برخی از آن ها مثبت و برخی منتقدانه بوده است . بازخورد های کاربران بخش مهمی از پشتیبانی ما از بازی می باشند و ما بی صبرانه منتظر سه شنبه 4 آوریل (15 فروردین) برای به اشتراک گذاشتن برنامه های فوری خود با شما هستیم . توسعه دهندگان ما به سختی در تلاش اند تا به جمع آوری اطلاعات و برنامه ریزی راه حلی برای بهبود کیفیت بازی Mass Effect: Andromeda پیدا نمایند .  ما هفته آینده جرئیات بیشتری از طرح  های فوری بایوور اعلام خواهیم کرد . "

اسکات باترورث در نقد خود درباره این بازی عنوان کرده است که در بسیاری از جهت ها ، آندرومدا به نظر یک چشم انداز نیمه برآورده شده است ، برخی از محتوای این بازی بسیار گیج کننده بوده و کیفیت بازی از نوسان زیادی برخوردار است .

در ادامه می توانید لیست 10 بازی پر فروش این هفته را مشاهده نمایید . لازم به ذکر است که این لیست بر اساس فروش نسخه فیزیکی بازی های بوده و فروش نسخه های دیجیتالی در این لیست لحاظ نشده است .

  1. Mass Effect: Andromeda
  2. Ghost Recon: Wildlands
  3. Lego Worlds
  4. Kingdom Hearts HD 1.5 & 2.5 Remix
  5. Grand Theft Auto V
  6. Horizon Zero Dawn
  7. FIFA 17
  8. The Legend of Zelda: Breath of the Wild
  9. Rocket League
  10. Call of Duty: Infinite Warfare


منبع : سخت افزار
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار