کد خبر: ۷۷۱۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۲ - ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - 2017 April 04
نياز جامعه به بازي‌هاي يارانه‌اي بومي كه مبتني بر ارزش‌ها و فرهنگ ايراني ساخته شده باشد، امري غيرقابل انكار است.
به گزارش آی تابناک : نياز جامعه به بازي‌هاي يارانه‌اي بومي كه مبتني بر ارزش‌ها و فرهنگ ايراني ساخته شده باشد، امري غيرقابل انكار است. جوان‌هاي ايراني طي يكي، دو سال اخير در زمينه طراحي و ساخت بازي‌هاي يارانه‌اي پيشرفت‌هاي قابل ملاحظه‌اي داشته‌اند. بازي يارانه‌اي كيوبنگ به شكلي طراحي شده كه قهرمان در آن نقش محوري دارد و از اين لحاظ قابليت‌هاي داستاني مناسبي را ارائه مي‌دهد.
 
سازندگان اين بازي كه در اسفندماه سال ۹۵ و در ششمين جشنواره بين‌المللي بازي‌هاي رايانه‌اي تهران توانستند عنوان برترين بازي اكشن سال را از آن خود كنند، در طراحي و فضاسازي يك بازي موبايلي تمام توان خود را صرف و محصولي را ارائه كرده‌اند كه در قياس با نمونه‌هاي داخلي و حتي برخي بازي‌هاي خارجي، حرف‌هاي بسياري براي گفتن دارد.
اثر برگزيده ششمين جشنواره بازي‌هاي رايانه‌اي تهران در ژانر اكشن جذابيت‌هايي دارد كه مي‌تواند تا ساعت‌ها شما را سرگرم خود كند.
 
جمعيتي از موجودات فضايي بدريخت به زمين مهاجرت كرده‌اند و در حال اذيت و آزار ساكنان زمين هستند. همه از دست اين موجودات عاصي شده‌اند و در شهر به ‌دنبال يك «مرد» مي‌گردند تا به اين آزارها پايان دهد. اين تمام انگيزه و بهانه‌اي است كه يك گيمر براي ورود به دنياي جذاب و پرهيجان «كيوبنگ» نيازمند آن است!
 
كيوبنگ يك بازي اكشن است كه گيمر در آن بايد موج ورود ناتمام فضايي‌ها به زمين را مهار كند و فضاي داستان به‌گونه‌اي طراحي شده كه كاراكتر اصلي يا همان گيمر گويي تا پاي جان براي نجات جهان بايد ايستادگي كند.
 
گيم‌پلي و داستاني كه قرار است به واسطه آن دست به هدايت كاراكترها بزنيد در اين بازي بسياري ساده طراحي شده و عملاً مانند ساده‌ترين نمونه‌هاي موفق ديگر در صنعت گيم جهان همچون «subway surfer» اينجا هم قرار نيست شما ماجراي پيچيده‌اي را دنبال كنيد يا سر از داستان خاصي دربياوريد، فقط بايد به خود اجازه دهيد با قرار گرفتن در جريان هيجان بازي، افزايش آدرنالين را در خون خود تجربه كنيد!
 
چيزي كه شما را مجبور مي‌كند به بازي «كيوبنگ» ادامه دهيد در واقع اين است كه اين بازي به اندازه كافي محتواي سرگرم‌كننده براي مسير شما طراحي كرده و در طول بازي مي‌توانيد با ارتقاي امكانات در اختيار قهرمان اصلي، فضاهاي تازه‌اي را تجربه كنيد.
شخصيت‌ها و فضاي پيراموني هم در اين بازي به صورت كميك و اغراق شده طراحي شده است و همين نكته كمك مي‌كند تا از نظر بصري هم بازي جذابيت بالايي براي گيمر داشته باشد. 


منبع : جوان
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار