کد خبر: ۷۷۰۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۸ - ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - 2017 April 03
آمار هاي جديد نشان از افزايش علاقه گيمرها به ويندزو ۱۰ دارد. عليرغم کاهش کوچکي از اين آمار در ماه مارس حدود ۵۰ درصد از گيمر ها به ويندوز ۱۰ کوچ کرده اند.
به گزارش آی تابناک : ويندوز ۱۰ در به روز رساني هاي اخير خصوصا به روز رساني بعدي کريترز بهبودهايي در قسمت گيمينگ به خود ديده است. همين امر باعث شده تا کاربراني که علاقه مند به بازي هستند از ويندوز ۱۰ استفاه کنند که نتيجه آن افزايش آمار استفاده کلي از اين سيستم عامل مي شود.

بر اساس آمار سخت افزار استيم براي ماه مارس، ويندوز ۱۰ نسخه ۶۴ بيتي با ۲.۴۴ درصد افزايش اکنون ۵۰.۱۵ درصد از کل را به خود اختصاص داده و اين در حالي است که نسخه ۳۲ بيتي با کاهشي ۰.۰۱ درصدي اکنون سهم آن به ۱.۰۵ درصد رسيده است. مجموع اين آمار رقم ۵۱.۲ درصد براي گيمرهايي است که از ويندوز ۱۰ استفاده مي کنند.

در همين موضوع، ويندوز ۸.۱ نسخه ۶۴ بيتي ۰.۰۳ درصد افزايش و نسخه ۳۲ بيتي نيز ۰.۰۳ درصد کاهش داشته که سهم آن تغييري نکرده است. ويندوز ۷ نيز ۳۴.۷۴ درصد از اين سهم را در اختياز دارد که در ماه گذشته ۲.۰۷ درصد کاهش داشته است.

در مورد سيستم هاي عامل ديگر بايد گفت که سهم مک سيرا ۰.۴۰ درصد افزايش داشته و باقي نسخه هاي مک با کاهش ۰.۰۶ درصدي همرا بوده است. لينوکس و باقي سيستم هاي عامل ديگر نيز ۰.۰۲ درصد رشد داشته اند.


منبع : وین فون
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار