کد خبر: ۷۶۸۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۶ - ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - 2017 April 03
از هفته پیش که تلگرام قابلیت تماس صوتی را به نرم‌افزار خود اضافه کرده است موج جدیدی از توجهات به سمت این نرم افزار پیام رسانی محبوب معطوف شده است. در راستای افزایش قابلیت ها برای افراد بیشتری در سطح دنیا، این شرکت قابلیت تماس صوتی خود را برای دو قاره دیگر نیز عرضه کرد. در ادامه خبر با ما همراه باشید.

به گزارش آی تابناک : همانطور که می‌دانید با ارائه بروزرسانی 3.18 برای نسخه موبایل، شرکت تلگرام قابلیت تماس صوتی نرم افزار خود را برای منطقه اروپای غربی عرضه کرد. در مقایسه با دیگر قابلیت تماس صوتی در نرم افزارهای پیام رسان دیگر، تلگرام ویژگی های امنیتی سفت و سخت تری را به نرم افزار خود افزوده است و همین عامل باعث فیدبک های اولیه بسیار مثبتی به آن شده است.

از آنجایی که تلگرام یک نرم افزاری مالتی پلتفرم به حساب می‌آید و با توجه به ویژگی های امنیتی و سرعت بالای خود رشد بسیار سریعی را تجربه می‌کند، شرکت سازنده آن در نظر دارد تا امکانات متنوع آن را برای کاربران مختلف در سراسر دنیا عرضه کند.

از این‌رو لحظاتی پیش این شرکت اقدام به انتشار بروزرسانی 3.18.1 برای نرم افزار خود نمود که با استفاده از آن کاربران قاره افریقا، امریکای شمالی و جنوبی نیز خواهند توانست تماس صوتی با کیفیت بالا و رمزگذاری شده را با کاربران دیگر در این منطقه و اروپای غربی برقرار کنند.

بنابر اطلاعات و آمار وبسایت الکسا، نزدیک به 74 درصد از کاربران تلگرام در ایران ساکن هستند و مابقی کاربران از کشورهای اروپای غربی، امریکا، عربستان سعودی و ... هستند. با توجه به این آمار با وجود تراکم زیاد کاربران در مناطقی که هنوز قابلیت تماس صوتی در آنها فعال نیست، این شرکت در مراحل آزمایشی تماس صوتی است و مسلماً عرضه این قابلیت برای مناطق با درصد استفاده زیاد کاربران کمی زمان‌بر خواهد بود.

به هر حال اگر شما ساکن ایران و یا کشورهایی به جز مناطق اروپای غربی، امریکای شمالی و جنوبی و افریقا هستید پیشنهاد می‌کنیم زیاد عجله نکنید و منتظر بروزرسانی های با قابلیت های دیگر بمانید؛ زیرا نسخه 3.18.1 هیچ قابلیت جدید، رفع عیب و یا وصله امنیتی به جز مورد ذکر شده ندارد.

 

منبع : شهر سخت افزار
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار