کد خبر: ۷۶۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۶ - ۱۴ دی ۱۳۹۴ - 2016 January 04
در سال 2914 شرکت ال جی وعده ساخت صفحه نمایشی 18 اینچ از نوع OLED را داد که همانند یک روزنامه لوله شود! اکنون این شرکت آماده است که این صفحه نمایش را در نمایشگاه CES 2016 در معرض دید همگان قرار دهد.

در سال 2914 شرکت ال جی وعده ساخت صفحه نمایشی 18 اینچ از نوع
OLED را داد که همانند یک روزنامه لوله شود! اکنون این شرکت آماده است که این صفحه نمایش را در نمایشگاه CES 2016 در معرض دید همگان قرار دهد.

این صفحه نمایش یکی از چند ابزار و مفهومی است که ال جی امیدوار است با نمایش آنها، توانمندی خود را در کار با صفحه نمایش های OLED نشان دهد. زمانی که در سال 2014 برای اولین بار ال جی این صفحه نمایش را معرفی کرد اشاره کرده بود که تنها از 3 سانتی متر عرض برخوردار است و وضوح آن به 1200 در 810 پیکسل میرسد.

هنوز مشخص نیست که آیا از آن زمان تا کنون چیزی عوض شده است یا نه و اکنون بسیاری منتظر هستند تا نمایش این صفحه نمایش عجیب و غریب را از نزدیک مشاهده کنند.

این در حالی است که حضور این صفحه نمایش ها در دنیای تکنولوژی میتواند منجر به ساخت و تولید دستگاه ها قابل توجهی شود. تصور کنید در حال خواند خبرخوان دیجیتالی هستید که دقیقا مانند روزنامه میتواند تا و لوله شود!

ال جی همچنین قرار است در نمایشگاه CES با یک تلویزیون دارای صفحه نمایش 55 اینچ حاضر شود که ضخامت آن به اندازه ضخامت کاغذ است. همچنین نمایشگری که قادر به نمایش دو تصویر در دو طرف خود است. گویا ال جی قرار است در نمایشگاه CES همه توانمندی های خود در زمینه صفحه نمایش ها را رونمایی کند و بی جهت نیست که اپل این شرکت را برای ساخت صفحه نمایش آیفون 7 انتخاب کرده است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار