تاریخ انتشار: ۱۶:۰۱ - ۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - 2017 March 27
هواوی موفق شد ۱۲ میلیون دستگاه از گوشی‌های پی ۹ و پی ۹ پلاس خود را بفروشد و در مجموع در سال ۲۰۱۶، ۱۳۹ میلیون دستگاه از گوشی‌هایش را به سراسر دنیا ارسال کند و اکنون تحت تاثیر این ارقام، قدم در مسیر سخت و ناهمواری گذاشته است که ممکن است این کمپانی را به اهدافی که در سر دارد، نرساند. جهت بررسی بیشتر این موضوع با تکرا همراه باشید.

به گزارش آی تابناک: در روزهای پایانی سال ۲۰۱۶، هواوی اعلام کرد که ۱۰ میلیون دستگاه از گوشی‌های هواوی پی ۹ و پی ۹ پلاس خود به فروش رسانده است. از آن زمان تا به حال، این رقم ۲ میلیون دستگاه افزایش یافته و بنابراین روی هم رفته، هواوی توانسته است ۱۲ میلیون دستگاه از گوشی‌های پرچم‌دار سال گذشته خود را به فروش برساند.

این اطلاعات از یو چنگ دونگ (Yu ChengDong) مدیرعامل بخش مصرف کنندگان کمپانی هواوی به دست آمده است. البته این شخص در آمریکا با نام ریچارد یو (Richard Yu) شناخته می‌شود. این مدیرعامل همچنین ادعا کرده است که فروش دو پرچمدار جدید هواوی، پی ۱۰ و پی ۱۰ پلاس، هم به بیش از ۱۰ میلیون دستگاه خواهد رسید.

هواوی، به عنوان سومین کمپانی بزرگ سازنده تلفن‌های همراه هوشمند در جهان، در سال ۲۰۱۶ توانست ۱۳۹ میلیون دستگاه از گوشی‌های خود را به سراسر دنیا ارسال کند. نه تنها این رقم بسیار تاثیرگذار است، بلکه همچنین نسبت به آمار مربوط به سال ۲۰۱۵ این کمپانی، پیشرفت محسوب می‌شود. اگر بخواهیم این پیشرفت را با عدد و رقم نشان دهیم، باید بگوییم که هواوی در سال ۲۰۱۶ حدود ۲۹ درصد افزایش فروش نسبت به سال ۲۰۱۵ را تجربه کرده است.

یو (Yu) هدف بزرگ و تاثیرگذاری برای آینده این کمپانی در سر دارد. او در فوریه سال ۲۰۱۶ ادعا کرد که طی دو یا سه سال آینده، هواوی بر کمپانی اپل غلبه خواهد کرد و گوی رقابت را از غول کوپرتینو خواهد دزدید و دومین کمپانی بزرگ تولید کننده گوشی‌های هوشمند در سرتاسر جهان خواهد شد. او همچنین ادعا کرده است که تا سال ۲۰۲۱ سامسونگ را هم شکست خواهد داد و لقب بزرگ ترین کمپانی تولید کننده موبایل‌های هوشمند در جهان را از آن خود خواهد کرد.

البته این اهداف اندکی سخت و دست نیافتنی هستند! و همچنین با توجه به این که هواوی در ساخت پی ۱۰ و پی ۱۰ پلاس نتوانسته است تغییرات اساسی ایجاد کند و عملکرد آن را بالاتر ببرد، بعید می‌دانیم که بتواند تا سال ۲۰۱۹ بر اپل و تا سال ۲۰۲۱ بر سامسونگ غلبه کند! برای رسیدن به این مرحله تلاش و پشتکار بیشتری لازم است. تنها حرف زدن کمکی به این کمپانی نخواهد کرد.

منبع: Phonearena

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار