کد خبر: ۷۵۱۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۰ - ۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - 2017 March 27
اگر نمی‌دانید از بین گلکسی S8 یا آیفون 7 کدام یک را انتخاب نمایید، می‌توانید این گزارش را بخوانید و گوشی موردنظر خود را انتخاب کنید.
به گزارش آی تابناک : در سال 2017، پرچم‌داران شرکت‌های زیادی وارد بازار خواهند شد ولی از میان همه آن‌ها، سامسونگ و اپل دو دستگاهی را معرفی کرده‌اند که با همه گوشی‌های دیگر فرق دارند.

در ادامه ویژگی‌های منحصربفرد این دو گوشی را بررسی می‌کنیم.

باتری
آیفون 7، باتری 3300 میلی‌آمپری دارد در حالی که گلکسی اس8،‌ از باتری 4200 میلی‌آمپری برخوردار است.

دوربین
دوربین هر دو گوشی قابلیت‌هایی از جمله تشخیص چهره، فلش، مکان‌یابی و ... دارند.
آیفون 7 از دوربین اولیه 24 مگاپیکسلی و ثانویه 7 مگاپیکسلی، و گلکسی اس8،‌ از دوربین اولیه 30 مگاپیکسلی و ثانویه 9 مگاپیکسلی برخوردار است.

پردازنده
آیفون 7‌،‌ پردازنده 4 هسته‌ای A10 خواهد داشت که حتی در زمان‌هایی که باتری قدرت کافی را ندارد نیز سرعت گوشی پایین نخواهد آمد. در طرف دیگر، گلکسی اس8، اسنپ‌دراگون کووالکوم چهارهسته‌ای خواهد داشت.

حافظه
آیفون 7 را می‌توان با حافظه داخلی 32، 64 و یا 132 گیگابایتی خریداری کرد و هم‌چنین به آن می‌توان مموری‌کارت هم متصل نمود. رم این گوشی هم 5 خواهد بود. سامسونگ گلکسی اس8 هم در دو مدل با حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایتی و رم 6 قابل تهیه خواهد بود.

صفحه‌نمایش
هر دو گوشی، صفحه‌نمایشی فوق اچ‌دی با رزولوشن 4096 * 2160 خواهند داشت.
صفحه‌نمایش آیفون 7، 5.1 اینچ و گلکسی اس8، 5.2 اینچ است که البته می‌توان صفحه‌نمایشی برآمده را هم از گلکسی اس8، انتظار کشید.

سیستم‌عامل
سیستم‌عامل آیفون 7،‌ iOS 10 خواهد بود و سامسونگ، اندروید 6.
اگر توانستید با امنیت بالا گوشی خود را حفظ کنید، می‌توانید سیستم‌عامل آیفون 7 را ارتقا دهید ولی اگر می‌خواهید راحت‌تر سیستم‌عامل گوشی‌تان آپدیت شود، گلکسی اس8 را برگزینید.

خلاصه؛ کدام یک بهتر است؟
انتخاب گوشی بهتر از میان این دو دستگاه، کار سختی است ولی با توجه به باتری،‌ دوربین، پردازنده، صفحه‌نمایش، رم و برخی قابلیت‌های دیگر، به نظر می‌رسد گلکسی اس8، انتخاب بهتری باشد. 


منبع: isamsunggalaxys8.com
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار