کد خبر: ۷۵۱۴
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۰ - ۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - 2017 March 26
بازی سوپر ماریو ران یکی از پرطرفدارترین بازی‌های چند سال اخیر بوده که پس از انتشار نسخه ios آن، بالاخره نسخه اندرویدی این بازی محبوب روز ۲۳ مارس یعنی ۳ روز پیش برای این سیستم عامل منتشر شده است. این نسخه همانند نمونه ios آن رایگان نیست. اما با این‌که این بازی با استقبال خوبی مواجه شد ظاهرا فروش کلی این بازی بر وفق مراد کمپانی سازنده نبوده است.

به گزارش آی تابناک : حتما می‌دانید که کاربران این بازی بعد از چند مرحله آزمایشی باید مبلغی را پرداخت کنند تا قادر به ادامه بازی باشند. طبق آخرین آمارهای به دست آمده بازی سوپر ماریو ران تاکنون 78 میلیون بار دانلود شده است اما به نظر می‌رسد کسب در‌آمد کمپانی نینتندو از این بازی طبق انتظارات پیش نرفت.

این بازی با استقبال خوبی در سیستم‌ عامل ios همراه بود اما بعد از مدت کوتاهی از جدول پرفروش‌ها حذف شد که دلیل آن هم نیاز به پرداخت ۱۰ دلار برای ادامه بازی است؛ یعنی پس از انجام مراحل آزمایشی برای ادامه بازی باید ۱۰ دلار پرداخت کنید. البته این قیمت هم‌اکنون به ۱۲ دلار افزایش یافته است.

رئیس شرکت نینتندو، آقای ” تاتسومی کیمیشیما ” اعلام کرد که فروش این بازی طبق انتظارات پیش نرفت. به گفته وی، از ۷۸ میلیون نفری که این بازی را دانلود کردند تنها ۴۴ میلیون نفر برای ادامه بازی مبلغ تعیین شده را پرداخت کردند.

بازی سوپر ماریو ران این هفته برای اندروید عرضه شد که به این ترتیب انتظار می‌رود فروش آن به طور چشم‌گیری افزایش یابد. هم‌چنین این بازی برای آیفون و آیپد نیز بروزرسانی شده است که در آن مراحل آزمایشی کمی منصفانه‌تر شده‌اند و قابلیت‌های جدیدی به آن اضافه شده است. پس از عرضه این بازی بسیاری از کاربران از جزئیات کم و کوتاه بودن مراحل آزمایشی و قیمتی که برای ادامه بازی نیاز است ناراضی بوده‌اند. با این حال نینتندو قرار نیست از این استراتژی دست بردارد.

بروزرسانی جدید بازی سوپر ماریو ران شخصیت Yoshis و Toads را به عنوان شخصیت‌های دیگر بازیکن، به بازی اضافه کرده است. هم‌چنین بازیکنان می‌توانند تا اولین جنگ با شخصیت Bowser به طور رایگان و بدون پرداخت هزینه بازی کنند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار