کد خبر: ۷۵۰۴
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۲ - ۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - 2017 March 26
با آغاز فروش اینترنتی شارژ در سال‌های گذشته، فروشگاه بهشارژ اقدام به عرضه انواع شارژ اپراتورهای مختلف کرد و قابلیت خرید شارژ ایرانسل و خرید شارژ همراه اول را فراهم نمود. بعد از گذشت چند سال، با آغاز به کار اپراتور رایتل امکان خرید شارژ رایتل را نیز فراهم نمود. به مرور سعی شد هر امکانی که اپراتورها عرضه می‌کنند، بهشارژ نیز بلافاصله آن‌را به مشتریان عزیز ارائه کند.

به گزارش آی تابناک : با گذشت زمان، روش‌های جدیدی برای خرید شارژ، از سوی اپراتورها ارائه شد. خرید شارژ مستقیم از جمله این روش‌ها بود. با این روش، مشترکین دیگر نیازی به وارد کردن دستی رمز شارژ نداشتند و از سختی‌های وارد کردن رمز رها می‌شدند. با خرید شارژ مستقیم ایرانسل خط اعتباری کاربران بدون وارد کردن رمز شارژ بصورت اتوشارژ، شارژ می‌شد. با شارژ مستقیم همراه اول و شارژ مستقیم رایتل نیز به همین صورت  بود. روشی بسیار کاربردی و جالب که به مشترکان آزادی عمل بیشتری برای شارژ سیم کارت اعتباریشان می‌داد.

از جمله امکانات دیگری که بهشارژ در حال عرضه آن است، امکان خرید شارژ شورانگیز رایتل، شارژ شگفت انگیز ایرانسل، وایمکس ایرانسل، قبض (شارژ) دائمی ایرانسل و بسته اینترنت ایرانسل –  پرداخت قبض و شارژ سیم کارت های خارجی است.

شار شورانگیز رایتل

مشترکین سیم‌کارت‌ دیتا و اعتباری رایتل با استفاده از خرید شارژ شورانگیز و با توجه به نحوه خرید می‌توانند تا 35 درصد شارژ اضافه دریافت کنند.

شارژ شگفت انگیز ایرانسل

با این نوع شارژ تا 30 درصد اعتبار هدیه، مشترکان اعتباری ایرانسل می‌توانند دریافت کنند. مشترکین حداکثر 20روز فرصت دارند از اعتبار هدیه خود برای برقراری تماس‌ یا ارسال پیامک یا استفاده از اینترنت استفاده کنند.

شارژ وایمکس ایرانسل

وایمکس یک فناوری بی‌سیم بوده و مودم‌های آن آنتن‌ دهی تا فواصل بسیار دور را میسر میسازند. با شارژ وایمکس مودم‌های آنرا شارژ کرده و به اینترنت پرسرعت وصل شوید.

بسته اینترنت ایرانسل

بسته های متنوعی توسط ایرانسل ارائه شده و کاربران می توانند با توجه به قیمت هر بسته و نسبت به مصرف خودشان یکی از بسته های روزانه، هفتگی، ماهانه، سه ماهه، شش ماهه و یا سالانه را از بهشارژ خریداری کنند.

خرید شارژ همراه اول- ایرانسل و شارژ مستقیم با کد USSD:

غیر از روش اینترنتی خرید شارژ، فروشگاه بهشارژ روش جدیدی را برای راحتی کاربران در اختیار آنها قرار داده است.

این روش، خرید شارژ از کد USSD است که نیاز به اینترنت ندارد و تنها با شماره‌گیری از طریق موبایل، امکان خرید را برای کاربران فراهم نموده است. کد مربوطه بصورت #1200*789* هم اکنون در دسترس کاربران است. با این کد دیگر نیازی به اینترنت ندارید و همیشه و در همه جا می توانید انواع شارژ بصورت پین – شارژ مستقیم و بسته اینترنت ایرانسل را براحتی تهیه فرمایید. فقط توجه داشته باشید برای خرید شارژ همراه اول – شارژ رایتل – شارژ ایرانسل و تالیا و همچنین شارژ مستقیم ایرانسل- شارژ مستقیم همراه اول و رایتل از طریق شماره گیری کد#1200*789* ، فعلا شماره گیری این کد از طریق سیمکارت های ایرانسل و یا رایتل امکانپذیر است. انشاءالله در آینده شماره گیری کد مذکور از طریق سیمکارت همراه اول نیز فراهم خواهد شد.




منبع : آی تی رسان
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار