تاریخ انتشار: ۰۹:۰۰ - ۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - 2017 March 26
روزهای گذشته تغییرات گسترده‌ای در طراحی و نحوه تعامل کاربران با یکدیگر در بخش نظرات و یا همان کامنت‌های فیس‌بوک صورت گرفته تا به این ترتیب کمپانی بتواند شیوه جدیدی از مکالمه را برای کاربران در این بخش فراهم کند.

به گزارش آی تابناک : اما در ادامه این تغییر و تحول در فیس‌بوک به تازگی باخبر شدیم که مدیران این شرکت در حال آزمایش قابلیتی جدید هستند که امکان ارسال فایل‌های متحرک و یا همان گیف را در قسمت نظرات فراهم می‌کند.

اگر این خبر صحت داشته باشد کاربران فیس‌بوک نیز قادر خواهند بود که مانند کاربران اپلیکیشن مسنجر این شرکت، با فشردن دکمه اختصاصی که برای ارسال فایل‌های گیف در نظر گرفته شده، تصاویر متحرک را در بخش نظرات ارسال کنند. گفته می‌شود که این قابلیت در حال حاضر مراحل آزمایشی خود را سپری می‌کند و تنها برای چند کاربر محدود عرضه شده است.

اگر شما نیز جزو معدود کاربران خوش شانسی هستید که فیس‌بوک این قابلیت را برای آن ‌ها فراهم کرده است، می‌توانید ‌از آن استفاده کرده و در صورت تمایل، نظر خود را در خصوص اضافه شدن این دکمه برای کمپانی فیس بوک ارسال کنید.

این شرکت در مصاحبه‌ای با وب سایت TechCrunch، ضمن تایید این خبر عنوان کرد:

فایل‌های گیف از محبوبیت خاصی نزد تمامی کاربران برخوردارند و ما اطلاع داریم که کاربرانمان دوست دارند تا این فایل‌ها را در بخش نظرات نیز داشته باشند و ارسال کنند. در پاسخ به این نیاز کاربران است که اخیرا مراحل آزمایشی استفاده از قابلیت اضافه کردن گیف به قسمت نظرات را آغاز کرده‌ایم و به زودی آن را برای تمامی کاربران عرضه خواهیم کرد.

متاسفانه هنوز زمان دقیق انتشار این قابلیت در دسترس اصحاب رسانه قرار نگرفته اما از آن‌جایی که فیس‌بوک از علاقه کاربران به استفاده از این ویژگی خبر دارد قطعا در همین یکی دو هفته آینده این قابلیت جذاب را برای تمامی کاربران عرضه خواهد کرد.



منبع : MASHABLE

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار