کد خبر: ۷۴۲۶
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۳ - ۰۴ فروردين ۱۳۹۶ - 2017 March 24
به‌تازگي طرح جديدي از دو گوشي‌ هوشمند نوکيا ۷ و نوکيا ۸ توسط يک فاش کننده چيني اخبار فناوري فاش منتشر شده است.
به گزارش آی تابناک : شايع شده که شرکت نوکيا در حال کار روي دو گوشي‌ هوشمند نوکيا ۷ و نوکيا ۸ است و به زودي اين دو دستگاه را با پردازنده‌ي اسنپدراگون ۶۶۰ معرفي خواهد کرد. يک افشاگر چيني اخبار فناوري، که در گذشته هم اطلاعات صحيحي در Baidu فاش کرده، حالا تصويري از دو گوشي‌ هوشمند نوکيا ۷ و نوکيا ۸ منتشر کرده است.

در عکس مورد اشاره دو گوشي نوکيا را مي‌توان مشاهده کرد. دستگاهي که در سمت چپ تصوير قرار دارد ظاهرا از ماژول دوربين دوگانه‌ي برند زايس بهره مي‌برد و به همين دليل شايد اين طرح مربوط به نوکيا ۸ باشد. علاوه بر اين در سمت راست تصوير يک گوشي‌ هوشمند با دوربين تکي قرار گرفته که گفته مي‌شود مربوط به گوشي نوکيا ۷ است. 

تصوير زير هم به‌ نظر بخش جلويي و پشتي يک دستگاه را نشان مي‌دهد. اين تصوير جديد نيز در کنار عکس قبلي منتشر شده است. طراحي پشتي اين گوشي‌ها با طراحي پشتي گوشي‌هاي نوکيا ۳ و نوکيا ۵ و نوکيا ۶ تفاوت دارد. در هر صورت با توجه به اين عکس‌هاي جديد به‌ نظر مي‌رسد پنل جلويي و طراحي دکمه‌ي هوم گوشي‌هاي جديد نوکيا شبيه به پنل جلويي نوکيا ۶ خواهد بود. علاوه بر اين حاشيه‌ي گوشي‌هاي هوشمند جديد نوکيا چندان باريک نيست. همچنين بايد اشاره کنيم که شايد هر دو مدل نوکيا ۷ و نوکيا ۸ گوشي‌هاي پرچم‌دار نباشند.

اخيرا امتياز يک دستگاه ناشناخته‌ي مجهز به پردازنده‌ي اسنپدراگون ۶۶۰ در بنچمارک آنتوتو رؤيت شده است. بر اساس مشخصات فاش شده در آنتوتو، اين دستگاه ناشناس از نمايشگري با رزولوشن 2K بهره مي‌برد و علاوه بر اين ۶ گيگابايت حافظه‌ي رم و ۶۴ گيگابايت حافظه‌ي داخلي دارد. از ديگر ويژگي‌هاي اين گوشي ناشناخته مي‌توان به دوربين دوگانه‌ي پشتي ۱۲ مگاپيکسلي و سيستم‌عامل اندرويد ۷.۱.۱ اشاره کرد. هنوز هيچ تأييديه‌اي مبني بر اينکه اين دستگاه ناشناس همان نوکيا ۸ خواهد بود، ارائه نشده است. همانطور که احتمالا مي‌دانيد، گفته مي‌شود گوشي‌ هوشمند نوکيا ۸ به لنزهاي ساخت کمپاني مشهور کارل‌زايي مجهز خواهد بود.

با توجه به اطلاعاتي که قبلا در مورد دو گوشي‌ هوشمند نوکيا ۷ و نوکيا ۸ فاش شده است، انتظار مي‌رود نوکيا ۷ از صفحه‌نمايش اچ‌دي بهره ببرد و نوکيا ۸ نيز نمايشگري بزرگ‌تر نسبت به مدل قبلي قبلي داشته باشد. در واقع امکان دارد گوشي‌ هوشمند نوکيا ۸ اولين دستگاه نوکيا با رزولوشن کواد اچ‌دي باشد. بنا به شايعات، هر دو گوشي مورد بحث شاسي فلزي خواهند داشت و ساير مشخصات فني آن‌ها نيز يکسان خواهند بود.



منبع : زومیت
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار