تاریخ انتشار: ۱۶:۲۳ - ۰۲ فروردين ۱۳۹۶ - 2017 March 22
روز گذشته اپل نسخه ای جدید از آیفون 7 و 7 پلاس را با رنگ قرمز معرفی کرد و همچنین یک آیپد 9.7 اینچی جدید را نیز رونمایی کرد. در این میان اپل یک ابزار جدید برای ویرایش ویدئو را برای سیستم عامل iOS نیز به نام Clips معرفی کرد. از طریق این اپلیکیشن کاربران میتوانند ویدئوها، تصاویر و صدا های سرگرم کننده ای خلق کنند و آنها را از طریق iMessage، اینستاگرام، فیسبوک و دیگر شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند.

به گزارش آی تابناک : تمرکز کلیپس بر روی ساخت تصاویر و ویدئو های سرگرم کننده از طریق گذاشتن افکت های جالب است. کاربر میتواند تصاویر خود را به حالت انیمیشن در بیآورد که این قابلیت در کلیپس، Live Titles نام دارد. کاربران آیفون و آیپد میتوانند از طریق این برنامه با انجام چند مرحله ی ساده ویدئوهای جالبی را بسازند و اشتراک گذاری تصویر و ویدئو های خلق شده از طریق این برنامه بسیار ساده صورت میگیرد.

کلیپس به عنوان یک برنامه ی رایگان از ابتدای ماه آوریل از اپ استور قابل دریافت خواهد بود. این اپلیکیشن با آیفون 5اس به بعد و تمامی آیپد ایر ها و پرو ها، آیپد مینی 2 به بعد و البته آیپد 9.7 اینچی جدید سازگار است. از آنجا که تعداد کاربران شبکه های اجتماعی روز به روز در حال افزایش است و شبکه هایی مانند اینستاگرام که غالبا برای اشتراک گذاری عکس و ویدئو استفاده میشوند از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار هستند، کلیپس میتواند نظر بسیاری از کاربران iOS را جلب کند.



منبع : سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار