کد خبر: ۷۳۶۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۷ - ۰۲ فروردين ۱۳۹۶ - 2017 March 22
به لطف لو دهنده ها و درز اطلاعات ديگر چيزي از گلکسي اس هشت باقي نمانده تا طرفداران دنياي تکنولوژي و مخصوصا طرفداران تلفن هاي هوشمند از آن ندانند. اينبار نيز بنظر مي رسد لو دهندها که شايد سازماندهي شده عمل مي کنند تصويري از باتري منتسب به آخرين تلفن هوشمند سامسونگ را که هنوز معرفي نشده است را منتشر کرده اند.
به گزارش آی تابناک : طبق آخرين تصاوير لو رفته از اين شرکت بنظر مي رسد اين دو باتري با شماره هاي EB-BG955ABA و EB-BG950ABA براي دستگاه هايي با کد داخلي که مختص به کهکشاني هاي سامسونگ مي باشند. يکي از اين باتري ها داراي ظرفيت ۳۰۰۰ ميلي آمپري که بنظر مي رسد براي گلکسي اس ۸ و ديگري با ظرفيت ۳۵۰۰ ميلي آمپر براي ديگر پرچمدار اين شرکت که با نام اس ۸ پلاس شناخته مي شود خواهند بود. طبق اطلاعات بدست آمده اين باتري ها اين بار در شبه جزيره کره ساخته شده اند نه در کشور چين و در نهايت در ويتنام در کارخانه هاي سامسونگ به توليد انبوه رسيده اند. لازم است بدانيد اکثر تلفن هاي ساخته شده توسط سامسونگ براي فروش در ايالات متحده در اين کارخانه ها و در کشور ويتنام توليد مي شوند.

البته بر اساس گزارش وال استريت ژورنال اين شرکت براي تامين باتري ها با شرکت موراتا نيز در حال مذاکره مي باشد. هرچند شايد تجربه آخرين نسخه گلکسي نوت درس بزرگي براي اين شرکت بوده تا ديگر اينگونه اشتباهات را تکرار ننمايد.


منبع : ترنجی
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار