کد خبر: ۷۳۴۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۰ - ۰۲ فروردين ۱۳۹۶ - 2017 March 22
«کوري ريچاردز» عکاس معروف حيات وحش نشنال جئوگرافيک و کمپاني مطرح فاسيل (Fossil) ساعت هوشمند جديد و ويژه اي را مبتني بر اندرويد وِر 2.0 معرفي کردند. اين اسمارت واچ که Fossil Q x Cory Richards نام دارد، از تاريخ 27 مارس (هفتم فروردين ماه) به صورت محدود وارد بازار خواهد شد، اما قيمت آن هنوز مشخص نيست.
به گزارش آی تابناک : از نظر طراحي، ساعت هوشمند فوق را مي توان برگرفته از Fossil Blue دانست، ساعتي که «ريچاردز» در اوايل دهه سوم زندگي اش به دست مي کرد. اين ساعت به سرعت به يکي از معروف ترين توليدات فاسيل بدل گشت، زيرا ريچاردز همه جا از آن استفاده مي کرد، به خصوص زماني که از کوه هاي يوسيميتي بالا مي رفت يا نخستين سفر دريايي خود را با کاياک در استراليا مي پيمود.

هنوز اطلاعات دقيقي در مورد سخت افزار مورد استفاده در ساعت هوشمند فوق به دست نيامده، اما کمپاني سازنده وجود سيستم عامل اندرويد وِر 2.0 و صفحه نمايش لمسي را تأييد کرده. همچنين در Fossil Q x Cory Richards شاهد سازوکار داخلي پايش فعاليت هاي جسماني هستيم که سه معيار گام، مسافت و کالري را اندازه گيري مي کند.

علاوه بر اين، ساعت هوشمند سفارشي فاسيل از چندين صفحه اصلي با حاشيه هاي نقره اي، آبي و مشکي برخوردار است که قابليت سفارشي سازي را نيز دارند، ضمن اينکه هاله نارنجي رنگ روي عقربه ثانيه شمار نيز با اشاره دست تغيير مي کند.

حلقه اطراف صفحه نمايش اين اسمارت واچ به شيوه اي خاص و با الگوي برجسته متمايزي طراحي شده تا زيبايي کلي ساعت را بيشتر به چشم بياورد. بند چرمي اين محصول با امضاي «ريچاردز» عرضه مي شود اما کاربران مي توانند بندهاي ديگري را نيز به دلخواه خود سفارش دهند.



منبع : دیجیاتو
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار