کد خبر: ۷۳۳۱
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۳ - ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - 2017 March 19
برگزار کردن مسابقات یکی از رسوم قدیمی در وب سایت سخت افزار است. در سالی که حالا به پایان آن رسیده ایم چندین مسابقه با موضوعات مختلف و جوایز بسیار ارزشمند، از کارت گرافیک گرفته تا پاوربانک و مینی پی سی، برگزار شده و حضور پررنگ شما نیز نشان دهنده استقبال بسیار خوب از این گونه مسابقات است. از طرفی تلاش ما بر این بوده تا در آغاز هر سال جدید نیز مسابقه ای با جوایز هیجان انگیز برگزار کنیم تا به نوعی بتوانیم یک عیدی به همراهانمان در طول سالی که گذشته تقدیم کرده باشیم. در همین راستا شرکت پردیس صنعت سیاره سبز (گرین) نیز همواره جزو همراهان اصلی سخت افزار بوده و نقش بسیار مهمی در پر بار کردن مسابقات سخت افزار بر عهده داشته است. در نتیجه در آخرین روز از اسفند ماه سال 95 مسابقه نوروزی سخت افزار با همراهی شرکت گرین با جوایز گوناگون و این بار بیشتر از همیشه برگزار خواهد شد.

به گزارش آی تابناک : در این مسابقه به سبک بیشتر مسابقات برگزار شده در سخت افزار، سوالاتی چهار گزینه ای درباره محصولات شرکت گرین مطرح شده که می بایست به آنها پاسخ دهید. پس از پاسخ دادن به این 4 سوال، یک پرسش دیگر نیز در نظر گرفته شده که درباره تجربیات شما از خرید محصولات شرکت گرین است. در این پرسش (شماره 5) می توانید هر تعداد از محصولات گرین را که خریداری کرده اید انتخاب نمایید. در پایان نیز می بایست پس از ورود به حساب کاربری خود در سایت، تجربیات خود از خرید محصولات گرین را با ما به اشتراک بگذارید. توجه داشته باشید که نوشتن تجربیات شما در جمع بندی امتیازات ضروری است و پرسش تشریحی نیز جزو سوالات اصلی مسابقه به حساب می آید. مهلت شرکت در مسابقه نوروزی سخت افزار و گرین تا روز سه شنبه 29 فروردین ماه 96 می باشد. جوایز در نظر گرفته شده از سوی شرکت پردیس صنعت سیاره سبز برای مسابقه نوروزی سخت افزار عبارت اند:

  • یک عدد کیس Green Z+ Grand
  • یک عدد پاور Green GP480A-ES
  • یک عدد باندل ماوس و کیبورد Cogar Death Fire
  • یک عدد ایرکولر Green Notus 200
  • سه عدد کیت فن Green RGB Lighting
  • سه عدد پاوربانک Totolink TB5000

همان طور که مشاهده می کنید این بار تعداد جوایز بسیار بیشتر از مسابقات قبلی و در نتیجه شانس برنده شدن شما چندین برابر بیش از سایر مسابقات است. پس فرصت را از دست ندهید و با پاسخ دادن به سوالات زیر در قرعه کشی مسابقه نوروزی سخت افزار و گرین شرکت کنید. ضمن اینکه نتیجه برندگان تمامی مسابقات باقی مانده در روزهای تعطیلات عید اعلام خواهد شد.

 

قابلیت نصب حداکثر چند فن به ترمینال کیت RBG Lighting گرین وجود دارد؟

حداکثر جریان هوای تولیدی توسط فن خنک کننده NOTUS 200 گرین بر اساس واحد CFM

قابلیت نصب حداکثر چند فن در کیس Z+ Grand وجود دارد؟

کدام یک از محصولات TOTOLINK موجود در ایران به فناوری Beamforming مجهز است؟

کدام یک از دسته محصولات گرین و برند های زیر مجموعه را خریداری کرده اید؟ تجربیات خود را به صورت تشریحی در بخش نظرات بیان کنید

منبع : سخت افزار
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار