کد خبر: ۷۳۱۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۹ - ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - 2017 March 19
شيائومي Mi 6 نام پرچمدار آينده گوشي هاي هوشمند شرکت چيني شيائومي است که مدتيست شايعات زيادي را در خصوص آن مي‌شنويم. شايد شما انتظار تماشاي تصاويري بسيار شفاف از اين گوشي را داشته باشيد، اما تا بدين لحظه هر عکسي از Xiaomi Mi 6 ديده شده عملا سه بعدي بوده و به دور از دنياي واقعي است. حال امروز نيز تصوير ديگري از اين گوشي به بيرون درز پيدا کرد. اين تصوير که در شبکه اجتماعي ويبو منتشر شده خيلي نزديک به رندرهاي رسمي شرکت شيائومي است، اما نمي‌توانيم با اطمينان آن را تاييد کنيم.
به گزارش آی تابناک : اين گوشي کاملا مشکي است که جزئيات مختلفي را تا به حال در مورد آن شنيده‌ايم. با نگاهي به قسمت پشتي اين گوشي، ما مي‌توانيم دو لبه خميده در کناره‌ها را ببينيم که پيشتر در شيائومي مي نوت 2 (Xiaomi Mi Note 2) ديده بوديم. البته اگر طراحي اين دو گوشي با يکديگر يکسان باشد، نمي‌توان آن را ايده آل دانست. با اين حال، ما مطمئن نيستيم که براي جنس پشتي آن از سراميک استفاده خواهد شد يا متريال‌هاي مختلفي مورد استفاده قرار مي‌گيرد. اما در نهايت اين نزديک‌ترين تصوير ديده شده از شيائومي Mi 6 است و ما مي‌توانيم روي آن حساب ويژه‌اي باز کنيم. نکته جالب اين رندر جديد، حضور يک دوربين دوگانه در قسمت پشتي است، درحالي که پيشتر شنيده بوديم دوربين اين گوشي تک لنزي خواهد بود.

عرضه شيائومي Mi 6 در سه نسخه

اما طراحي قسمت جلويي اين گوشي در رندر جديد چندان مشخص نيست. برخي از منابع عنوان کرده‌اند که شيائومي Mi 6 در سه مدل مختلف عرضه خواهد شد که يکي از آن‌ها حاوي نمايشگر دو لبه خميده است. يکي ديگر از منابع آگاه ادعا کرده است که نسخه ارزان قيمت پرچمدار جديد شيائومي حاوي نمايشگر Full HD، رم 4 گيگابايتي و حافظه 32 گيگابايتي است. در آن سمت شاهد حضور يک نمايشگر QHD، رم 4 گيگابايتي و حافظه 64 گيگابايتي در نسخه حرفه‌اي آن به نام "Pro” يا "Prime” خواهيم بود. همانطور که گفتيم اطلاعات کافي از مشخصات فني اين گوشي در دست نيست، اما احتمال دارد ين گوشي با چيپست‌هاي متفاوتي به فروش برسد. يک منبع مي‌گويد که دو نسخه حاوي اسنپدراگون 835 کوالکام هستند و نسخه ارزان قيمت آن از چيپست هليو ايکس 30 شرکت مدياتک برخوردار است. البته شايعات ديگري نيز وجود دارد که ادعا مي‌کنند يکي از اين نسخه‌ها حاوي اسنپدراگون 821 بوده و ديگري از مدل 835 استفاده مي‌کند.
در حال حاضر مشخص نيست شيائومي چه زماني از پرچمدار جديد خود رونمايي خواهد کرد، اما ما حدس مي‌زنيم در ماه آوريل اين کار انجام گيرد.



منبع : گجت نیوز
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار