کد خبر: ۷۳۰۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۲ - ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - 2017 March 19
یکی از مهم ترین تلاش ها و اقدامات مایکروسافت در سال های اخیر تلاش در جهت استفاده بیش تر از انرژی های پاک و نو جهت تامین انرژی ساختمان ها و دیتاسنترها بوده است. تلاشی که البته با نتایج بسیار ملموسی در سال های اخیر مواجه شده است.

به گزارش آی تابناک : در زمینه استفاده از انرژی های نو و پاک اسم مایکروسافت روز به روز بزرگ و بزرگ تر می شود، تامین انرژی دفاتر و دیگر مراکز به وسیله انرژی های سبز نظیر انرژی بادی و خورشیدی عاملی است که باعث شده ردموندی ها در صدر سبزترین شرکت های آمریکای شمالی قرار گیرند و البته از سوی موسسات و فعالان محیط زیست بارها به دلیل عملکرد خوب خود مورد تقدیر قرار گرفته اند.

آخرین جایزه ای که در این زمینه بر تابلو افتخارات مایکروسافت افزوده شده از سوی موسسه IJGlobal به این شرکت تعلق گرفته است، این موسسه به واسطه استفاده روز افزون مایکروسافت از انرژی بادی، عنوان North American Wind Deal را به ردموندی ها داده است، و البته Brian Janous مدیر بخش راهبردهای تامین انرژی مایکروسافت در لیست ۵۰ مدیر انرژی برتر سال ۲۰۱۷ قرار گرفته است.

مطمئنا کسب این عنوان و حرکت مداوم مایکروسافت در استفاده بیش تر از انرژی های نو و کمک به حفظ کره زمین امری است که توجه طرفداران این شرکت و فعالان محیط زیست را به خود جلب می کند. نظر شما در مورد آینده زمین و تامین انرژی بر روی این کره خاکی چیست؟



منبع : ONMSFT

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار