کد خبر: ۷۳۰
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۰ - ۱۳ دی ۱۳۹۴ - 2016 January 03
شایعات آیفون 7 بسیار آهسته پیش می‌رود و این طبیعی است چراکه شایعات اصلی تقریباً دو ماه قبل از رونمایی شدت خواهد گرفت. آیفون بعدی آیفونی است که عدد آن تغییر خواهد کرد و این یعنی باید خود را برای اتفاق‌هایی بزرگ آماده کنیم.

شایعات آیفون 7 بسیار آهسته پیش می‌رود و این طبیعی است چراکه شایعات اصلی تقریباً دو ماه قبل از رونمایی شدت خواهد گرفت. آیفون بعدی آیفونی است که عدد آن تغییر خواهد کرد و این یعنی باید خود را برای اتفاق‌هایی بزرگ آماده کنیم. بر اساس شایعاتی که تاکنون منتشرشده است، اپل آیفون بعدی ازنظر سیستم استفاده از جک 3.5mm تغییراتی را به خودخواهید دید زیرا دستگاه باریک‌تر شده و عملاً نمی‌توان از آن استفاده کرد اما اکنون صحبت‌هایی منتشرشده است که گویای بزرگ‌تر شدن باتری در آیفون است. باریک‌تر شدن و در عوض اضافه شدن باتری؟ کمی جالب شد!


apple iphone 6s review-toranji (110)

یاد دورانی به خیر که اپل آیفون اصلی با حجم‌های 4 – 8 و یا 16 گیگابایتی عرضه شد. اکنون صحبت‌های حافظه معطوف شده است به ظرفیت 256 گیگابایتی که می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌های ممکن برای افرادی باشد که ظرفیت 128 طی یک سال کم خواهد بود. این صحبت‌ها توسط یک رسانه چینی منتشرشده است که در کارخانه فاکسکان رابط‌هایی دارد. با توجه به این‌که ظرفیت آیفون قابل ارتقا نبوده و استفاده از فضاهای ابری برای همه میسر نیست، حق انتخاب ظرفیت بالا بسیار مهم است. البته به‌شرطی که قیمت آن نیز منطقی باشد.

دیگر شایعه منتشرشده که می‌تواند بسیاری از کابوس‌های دارندگان آیفون را از بین ببرد، ظرفیت باتری است. در آیفون 6 اس با توجه به بهینه‌سازی های انجام‌شده و حتی کاهش ظرفیت باتری شاهد هستیم که عملکرد دستگاه هیچ تفاوتی ندارد پس چه بسیار عالی خواهد بود اگر ظرفیت باتری بیشتر شود! به زبان دیگر اگر صحبت‌های منبع که دال برافزایش 13 درصدی باتری و رسیدن به 3100mAh درست باشد، می‌توان در آیفون بعدی شاهد عملکرد بسیار خوب دستگاه درزمینه باتری باشیم اما واقعاً دستگاه باریک‌تر خواهد شد و ظرفیت باتری بالاتر خواهد رفت؟ چقدر موضوع حساس است! یک سؤال دیگر؛ آیا یک فناوری جدید رونمایی خواهد شد؟


منبع:ترنجی

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار