کد خبر: ۷۲۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۱ - ۱۳ دی ۱۳۹۴ - 2016 January 03
اینستاگرام به آنچان محبوبیت بی حد و حصری درست یافته که سخن گفتن از تعداد کاربر و اپ دیگر چندان رایج نیست! کمتر گوشی هوشمندی را می‌توان یافت که اپ اینستاگرام در صدر اپ‌های نصب شده بر روی آن دیده نشود. اکنون اینستاگرام به نسخه‌ی اندرویدی قابلیت Peek را برگرداند که برای مدتی در ویرایش آزمایشی آن دیده شد اما در کمال ناباوری در ویرایش نهایی بعد از آن حذف شد و همه را شگفت زده کرد.

اینستاگرام به آنچان محبوبیت بی حد و حصری درست یافته که سخن گفتن از تعداد کاربر و اپ دیگر چندان رایج نیست! کمتر گوشی هوشمندی را می‌توان یافت که اپ اینستاگرام در صدر اپ‌های نصب شده بر روی آن دیده نشود. اکنون اینستاگرام به نسخه‌ی اندرویدی قابلیت Peek را برگرداند که برای مدتی در ویرایش آزمایشی آن دیده شد اما در کمال ناباوری در ویرایش نهایی بعد از آن حذف شد و همه را شگفت زده کرد. اکنون قابلیت Peek به نسخه‌ی جدید اپ اینستاگرام در پلتفرم اندروید برگشته است. در ادامه با ما باشید تا از روش کارکرد این ویژگی جذاب بیشتر مطلع گردید.


Facebook-scoops-up-Instagram

همانگونه که اشاره شد، این قابلیت در ویرایش قبلی حذف و پس از مدتی به گوشی کاربران اندرویدی بازگشته تا آنها از رقابت با کاربران iOS عقب نمانند. این اتفاق در ویرایش جدید یعنی 7.14.0 اینستاگرام افتاده و در صورتیکه کاربر این شبکه‌ی اجتماعی جذاب هستید، هم اکنون می‌توانید آخرین ویرایش آن را دریافت و از این قابلیت جالب بهره‌مند گردید.

درصورتیکه از روش عملکرد Peek در اپ اندرویدی اینستاگرام اطلاع ندارید، لازم است بدانید که این قابلیت یک ویژگی شبیه به قابلیت فورس تاچ گوشی‌های خانواده آیفون 6 اس اپل است که با تنظیم فشار دست بر روی عکس‌ها، می‌توان آنها را بدون آنکه باز کرد مشاهده کنید و در واقع سرعت عمل را بالا می‌برد. با این عمل درصورتیکه شما دست خود را از روی صفحه بردارید سریع تصویر Pop Up باز شده برداشته می‌شود و وقت کاربر در مشاهده‌ی عکس‌ها کمتر گرفته می‌شود.

با توجه به اینکه در بیشتر گوشی‌های اندرویدی قابلیت تشخیص فشار انگشتان مانند فورس‌تاچ وجود ندارد، در نسخه‌ی جدید این پلتفرم، کاربران می‌توانند با نگه داشتن انگشت خود بر روی عکس‌ها، تصویر انتخاب شده را در فرم پاپ آپ باز کنند و با برداشتن انگشت تصویر برداشته شود.

با وجود اینکه این قابلیت به ویرایش 7.14.0 نرم‌افزار اضافه شده، تاکنون فقط برخی از کاربران توانسته‌اند که از آن بهره‌مند شوند و ظاهرا با توجه به اجرای آن از سوی سرور اینستاگرام یا اصطلاحا Server Side بودن، این ویژگی برای تمامی کاربران نسخه‌ی جدید در دسترس نیست و باید منتظر بمانیم و ببینیم که چه زمانی این شرکت چنین قابلیتی را برای کاربران اندرویدی عمومی خواهد کرد.

منبع:ترنجی

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار