کد خبر: ۷۲۵
تاریخ انتشار: ۰۷:۳۶ - ۱۳ دی ۱۳۹۴ - 2016 January 03
با فرا رسیدن سال جدید در دنیای تکولوژی نگاه‌ها به نسل آیندۀ آیفون یا همان آیفون 7 است. گزارش‌های جدید حاکی از آن است که شرکت اپل قصد دارد حافظۀ داخلی مدل بعدی گوشی‌های بزرگتر 5.5’ آیفون 7 Plus خود را دوبرابر کند.

با فرا رسیدن سال جدید در دنیای تکولوژی نگاه‌ها به نسل آیندۀ آیفون یا همان آیفون 7 است. گزارش‌های جدید حاکی از آن است که شرکت اپل قصد دارد حافظۀ داخلی مدل بعدی گوشی‌های بزرگتر 5.5’ آیفون 7 Plus خود را دوبرابر کند.

در سال 2014 زمانی که مدل‌های جدید iPhone6 و iPhone6 plus با صفحه های نمایش 4.7 اینچی و 5.5 اینچی به بازار عرضه شد، بیشتر مردم منتظر بودند ببینند بالأخره کدام یک از این دو پرچم‌دار اصلی گوشی‌های اپل خواهد بود. گفتگوها در این رابطه زمانی جدی‌تر شد که اپل با همان الگوی قبلی، دو مدل انقلابی دیگر نیز در این سال ارائه کرد، یعنی مدل‌های iPhone 6s & 6s plus.

گزارش جدیدی که از منابع Supply Chain به بیرون درز کرده است مدعی‌ شده که iPhone 7 Plus یک حافظه‌ی داخلی انتخابی 256 GB اختصاصی برای این مدل به همراه خواهد داشت. به این ترتیب مشخص می‌شود که کدام یک از مدل‌های گوشی اپل به عنوان پیشروی نسل خود و لوکس‌ترین پیشنهاد به عنوان یک تلفن همراه در نظر گرفته شده است.

بر مبنای گزارش‌ها، در مدل های 7 & 7plus آیفون، صفحه‌های نمایش به همان ترتیب 4.7 و 5.5 اینچی حفظ شده است، اما امکانات دیگر توسعه پیدا کرده است. در مورد مدل 7plus قابل اعتمادترین اخبار بیانگر آن است که ظرفیت حافظۀ داخلی به همراه توان باتری و اندازۀ صفحۀ نمایش، مهم‌ترین وجوه تمایز آن‌ با دیگر همتایش است.

بر اساس این گزارش‌ها، اپل طرفیت باتری این مدل را تا 13 درصد نسبت به مدل‌های دیگر بهبود بخشیده است. این به معنای 350 میلی آمپر بر ساعت بیشتر نسبت به باتری بسیار تحسین شده‌ی 2750 میلی آمپری iPhone 6S plus خواهد بود. مجموع این قابیلت‌ها، به کیفیت دستگاه‌هایی اضافه می‌شود که خود از جنبه‌های بسیاری نسبت به دیگر مدل‌ها کاملاً پیشتاز بوده است. در حال حاضر، همه‌ی گوشی‌های دستۀ Plus از امکاناتی نظیر باتری بزرگ، صفحه نمایش با تراکم پیکسل بالا و نیز سیستم تثبیت‌کنندۀ نوریِ عکس‌ها (OIS) بهره می‌برند. بنابراین اگر تمام اخبار منتشر شده پیرامون مدل 7 plus صحت داشته باشد، جالب‌ترین موضوع، واکنش طرفداران مدل‌های کوچک‌تر 4.7’ و نزدیک‌تر به مدل‌های کلاسیک و به اصطلاح، «استیو جابز»ی اپل به این مدل‌های بزرگتر اما پیشرفته‌تر خواهد بود.

تنها نکته‌ای که باقی می‌ماند قیمت این گوشی‌های جدید خواهد بود. آیا با وجود امکانات وسوسه کنندۀ این مدل 256 گیگابایتی جدید، iPhone 7 plus با برچسب قیمتی عرضه خواهد شد که هواداران سر کیسه‌ها را شل کنند؟

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار