کد خبر: ۷۱۷۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۶ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - 2017 March 15
گزارش منتشر شده در اواسط اسفند ماه حاکی از این بود که پیش سفارش گوشی Samsung Galaxy S8 از 21 فروردین ماه شروع می‌شود و خود گوشی نیز از اول اردیبهشت توزیع خواهد شد.

به گزارش آی تابناک : گزارش‌های اعلام شده در روزهای اخیر نشان می‌دهد این گوشی با یک هفته تأخیر توزیع می‌شود.
به هر حال طبق گزارش جدیدی از «مینگ چی کیو» خبرنگار KGI Securities به نظر می‌رسد تاریخ عرضه این گوشی همچنان همان اول اردیبهشت است. نکته جالب توجه این است که سابقه مینگ چی کیو در مورد پیش بینی‌ها و شایعه‌های مربوط به اپل بسیار چشمگیر است. البته نمی‌توان در مورد میزان درست بودن ادعاهای او درباره برندهای دیگر با اطمینان کامل صحبت کرد. «ایوان بلاس» خبرنگار معروف با سابقه‌ای چشمگیر در زمینه انتشار اخبار و شایعات مربوط به گوشی‌های مختلف  از تأخیر در عرضه این گوشی خبر داده است، بنابراین تشخیص خبر درست در اینجا تا حدودی سخت است.

به هر حال گزارش کیو همچنین تائید می‌کند گوشی Galaxy S8 در دو نسخه متفاوت Galaxy S8 و Galaxy S8 plus عرضه خواهد شد. همچنین او ادعا می‌کند نسخه‌های فروخته شده در آمریکا، ژاپن و چین به پردازنده اسنپدراگون کوالکام 835 مجهز خواهد بود اما گوشی‌های عرضه شده در دیگر نقاط دنیا همراه با پردازنده Exynos 8895 به فروش می‌رسند.
باید تا زمان رونمایی و عرضه این گوشی منتظر بمانیم تا اطلاعات دقیق‌تری به دست آوریم. با ما همراه باشید تا اخبار مربوط به این گوشی پرچم‌دار فوق العاده را از دست ندهید.


منبع : ابرگیزمو

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار