کد خبر: ۷۱۲۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۲ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - 2017 March 13
امسال سال بسیار بزرگی برای تیم اکس باکس است، قدرتمندترین کنسول بازی جهان یعنی پروژه اسکورپیو در تعطیلات ۲۰۱۷ فروش خود را آغاز خواهد کرد، در همین راستا ساعاتی پیش صفحه خرید این کنسول در فروشگاه مایکروسافت ایجاد شد، البته هنوز امکان پیش خرید آن فراهم نشده و هیچ گونه اطلاعی از زمان و قیمت عرضه آن در صفحه یاد شده نیز درج نشده است.

به گزارش آی تابناک : تنها اطلاعاتی که در این صفحه ذکر شده است برخی ویژگی های کلی این کنسول از قبیل موارد زیر است:

  • قدرتمند ترین کنسول بازی با قدرت پردازش گرافیکی ۶ ترافلاپس
  • اولین و تنها کنسولی که قادر به اجرای بازی با رزولوشن ۴K واقعی و واقعیت مجازی با بهترین کیفیت است
  • سازگار با بازی‌ ها و لوازم جانبی‌ ایکس‌باکس وان

شما در این صفحه می توانید ایمیل خود را وارد کرده تا به محض موجود شدن و در دسترس بودن این کنسول شما را باخبر سازد.

اوایل این ماه رئیس اکس باکس آقای فیل اسپنسر اعلام کرد که قبل از مراسم E3 جزئیات بیشتری از این کنسول را اعلام خواهند کرد و سپس در جریان مراسم تمام ویژگی های پروژه اسکورپیو فاش خواهد شد. یکی از بزرگترین سوال ها در رابطه با این کنسول در رابطه با قیمت آن است که طبق گفته آقای اسپنسر قیمتی بیشتر از اکس باکس وان اس خواهد داشت یعنی مبلغی بیشتر از ۳۰۰ دلار. همچنین آقای اسنپنسر پیش از این در رابطه با قیمت این کنسول گفته است:

من نمی خواهم کسی را در رابطه با قیمت این کنسول بترسانم. ما برای قیمت گذاری این دستگاه به عادلانه بودن آن با توحه به چیزی که ساخته ایم و نیاز مشتری فکر خواهیم کرد، من به این دلیل گفتم قیمت این دستگاه بالا خواهد بود تا مردم فکر نکنند که این کنسول قرار است جایگزین اکس باکس وان بشود.

در ادامه آقای اسپنسر گفته است که اکس باکس وان اس با قیمتی پایین تر نسبت به پروژه اسکورپیو فروش به مراتب بیشتری خواهد داشت.




منبع : GAMESPOT
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار