تاریخ انتشار: ۱۶:۳۷ - ۱۲ دی ۱۳۹۴ - 2016 January 02
روز پنج شنبه هفته گذشته حمله گسترده و سنگین DDoS به وب سایت خبرگزاری BBC و همچنین سرویس استریم iPlayer صورت گرفت که برای ساعت ها این وب سایت و سرویس را از دسترس خارج کرد. اکنون یک گروه هکر آمریکایی که معمولا پیش از این تروریست های داعش را هدف قرار میدادند، مسئولیت این حمله را بر عهده گرفته است.

روز پنج شنبه هفته گذشته حمله گسترده و سنگین
DDoS به وب سایت خبرگزاری BBC و همچنین سرویس استریم iPlayer صورت گرفت که برای ساعت ها این وب سایت و سرویس را از دسترس خارج کرد. اکنون یک گروه هکر آمریکایی که معمولا پیش از این تروریست های داعش را هدف قرار میدادند، مسئولیت این حمله را بر عهده گرفته است.

گروه New World Hacking گروهی خودگردان است که از گروه معروف Anonymous حمایت و پشتیبانی میکند. این به معنی آن است که حمله به وب سایت BBC نوعی آزمون توانایی حمله به سرور های قدرتمند بوده است تا یک حمله هدف دارد و با منظور.

در حالی که خبرگزاری BBC تایید کرده است که روز پنج شنبه مشکلات فنی در بازدید از وب سایت این خبرگزاری به وجود آمد، اما در مورد جزئیات این مشکل و این که آیا این یک حمله DDoS بوده است یا خیر هیچ توضیحی نداد. تا آنکه در آستانه سال نو گروه New World Hacking در کمال شگفتی مسئولیت این حمله را به عهده گرفت.

گروه هکر آمریکایی مسئولیت حمله به BBC را به عهده گرفت


این گروه طی یک سری توییت که مستقیما به حساب کاربری گزارشگر بی بی سی، «روری کلان» فرستاده است گفته: مقر اصلی ما در ایالات متحده است و تلاش میکنیم که وب سایت های منسوب و مربوط به داعش و اعضای آن را مورد حمله قرار دهیم. متوجه هستیم که گاهی انتخاب های ما نادرست است اما بدون وجود یک گروه سایبری چه کسی قرار است مسئولیت مقابله با داعش در فضای آنلاین را بر عهده بگیرد؟ دلیل اصلی حمله ما به بی بی سی این بود که توان خود در حمله به سرور ها را مورد آزمون قرار دهیم.

این گروه تایید کرده است که داعش هدف اولیه آنها است. اما هنوز مشخص نیست که آیا آزمون های این گروه قرار است یک خبرگزاری بزرگ دیگر را نیز برای مدتی زمین بزند یا نه!

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار