کد خبر: ۷۰۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۳ - ۱۲ دی ۱۳۹۴ - 2016 January 02
«جان مک‌آفی» خالق آنتی ویروس شناخته شده و معتبر McAfee این روزها بیش از همه به خاطر زندگی در هم و بر هم خود شناخته میشود. در سال 2012 وی متهم به قتل همسایه خود در «بلیز» شد و اخیرا هم بر سر مسئله DUI در تنسی بازداشت شد. وی همچنین کاندیدای ریاست جمهوری ایالات متحده نیز هست اما شاید هیچ کدام از اینها به اندازه محصول جدیدی که وی طراحی کرده است، جنجال بر انگیز نباشد.

«جان مک‌آفی» خالق آنتی ویروس شناخته شده و معتبر
McAfee این روزها بیش از همه به خاطر زندگی در هم و بر هم خود شناخته میشود. در سال 2012 وی متهم به قتل همسایه خود در «بلیز» شد و اخیرا هم بر سر مسئله DUI در تنسی بازداشت شد. وی همچنین کاندیدای ریاست جمهوری ایالات متحده نیز هست اما شاید هیچ کدام از اینها به اندازه محصول جدیدی که وی طراحی کرده است، جنجال بر انگیز نباشد.

علیرغم همه این سر و صداها، هنوز هم جان مک‌آفی یک مخترع معتبر در دنیای تکنولوژی است. وی قرار است تا ماه مارس، دستگاهی را معرفی و منتشر کند که تحول بزرگی در امنیت ایجاد خواهد کرد. دستگاهی با نام Everykey. وی تا کنون 20 هزار دلار بر روی این پروژه سرمایه گذاری کرده است و گفته میشود که به زودی این دستگاه رونمایی خواهد شد.

در واقع Everykey یک مفهوم جذاب است. این دستگاه با استفاده از اتصال Bluetooth Low Energy 4.0 قادر به باز کردن قفل همه دستگاه های متصل به اینترنت شما است: سیستم هشدار منازل، گوشی هوشمند، رایانه، درب گاراژ و حتی خودرو. این دستگاه به شکلی عجیب و غریب آنگونه که خود جان میگوید قادر به دریافت و باز کردن PIN کارت های اعتباری نیز هست. در حال حاضر کیت توسعه و برنامه نویسی این دستگاه در اختیار برنامه نویسان قرار گرفته است تا اقدام به نوشتن ابزارها و اپلیکیشن های مختلف برای آن کنند.

دستگاه Everykey همخوان و سازگار با سیستم عامل های اندروید، ویندوز و iOS و سایر سیستم عامل های دیگر است و با اغلب مرورگرهای وب نیز سازگاری دارد.

تماشا کنید: کلید خالق آنتی ویروس McAfee برای باز کردن همه چیز!


اگر این دستگاه را گم کنید، قادر خواهید بود به شکل ریموت آن را از کار بیندازید و بهتر از همه اینکه بروزرسانی های این دستگاه به شکل خودکار و رایگان برای شما ارسال میشود.

باتری این دستگاه از نوع لیتیوم پلیمری با عمر 30 روز و قابل شارژ مجدد است و از طریق پورت Micro USB شارژ میشود. مک‌آفی میگوید که این دستگاه بسیار امن است و برای آن از رمزگذاری AES 128 bit که مورد استفاده ارتش آمریکا است استفاده شده.

با این دستگاه هر گذرواژه ای که یکبار برای باز کردن یک دستگاه استفاده شود، به کلی منسوخ شده و دیگر قابل استفاده نخواهد بود. بنابراین حتی اگر هکرها اقدام به هک Everykey شما کنند، اطلاعات بدست آمده به هیچ درد آنها نخواهد خورد.

در ویدئو زیر جان مک‌آفی را در حال تبلیغ این دستگاه میبینید:



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار