تاریخ انتشار: ۱۵:۴۰ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - 2017 March 09
در شرايطي که هنوز عرضه سراسري پرچمداران تازه هوآوي، P10 و P10 پلاس آغاز نشده، به نظر مي رسد مهندسين اين شرکت کار روي نسل بعد موبايل هاي رده بالاي خود را آغاز کرده اند.
به گزارش آی تابناک : «بروس لي» (Bruce Lee) به عنوان معاون ارشد مديرعامل و مدير بخش توليد ابزارهاي موبايل اين شرکت در مصاحبه با وبسايت «Android Central» اعلام کرده است که هوآوي همانند امسال، پرچمداران سال آينده خود را نيز در جريان «WMC 2018» در شهر بارسلون رونمايي خواهد کرد.

به نظر مي رسد کمپاني چيني ايام عيد پاک مسيحي را به عنوان بهترين زمان براي رونمايي از پرچمداران خود در نظر گرفته است. اين که اين استراتژي تا چه حد موفق خواهد بود، نياز به گذشت زمان دارد. به خصوص که تعيين تاريخي دائمي براي معرفي يک محصول همواره چالش برانگيز بوده و ممکن است عجله تيم سازنده براي رساندن آن محصول به موعد مقرر سبب کاهش کيفيت آن شود.

به هر حال معرفي زودهنگام موبايل هاي هوشمند در جريان رويدادي چون MWC اين فرصت را براي کمپاني هاي سازنده فراهم مي کند تا بازخوردهاي زيادي را از طرف کاربران دريافت و براي اعمال ديدگاه ها و رفع نقص ها پيش از عرضه سراسري اقدام کنند.



منبع : دیجیاتو
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار