تاریخ انتشار: ۱۴:۲۰ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - 2017 March 09
امسال هواوی تصمیم گرفت تا گوشی هوشمند پرچمدار خود را در کنگره جهانی موبایل (MWC) معرفی کند، اقدامی که با سال‌های گذشته متفاوت بود. به‌نظر می‌رسد که معرفی زودهنگام هواوی P10 براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته است چراکه در سال آینده نیز شاهد معرفی جایگزین آن در نمایشگاه MWC خواهیم بود.

به گزارش آی تابناک : انتظار می‌رود که هواوی P11 در کنگره جهانی موبایل سال 2018 معرفی شود، اگر براساس برنامه امسال چنین کاری صورت بپذیرد، شاهد رونمایی از آن یک روز قبل از شروع نمایشگاه خواهیم بود. این اطلاعات از طریق آقای بروس‌لی، معاون ریاست بخش گوشی‌های هوشمند هواوی منتشر شده است.

براساس گفته‌های او، معرفی گوشی‌های پرچمدار این شرکت در نمایشگاه یاد شده به‌علت امکان عرضه آن در کشورهای اروپایی قبل از عید پاک است. باتوجه به این موضوع که زمان عید پاک در هر سال متفاوت بوده، البته به‌طور کلی بعد از ماه آوریل نیست، کاملا طبیعی به‌نظر می‌رسد که اگر این شرکت از دستگاه‌های سری P خود در این ماه رونمایی کند، آغار فروش آن قبل از تعطیلات کار سختی خواهد بود.

بدون هیچ شکی هواوی P10 یکی از ستارگان نمایشگاه MWC امسال بود، که البته باتوجه به مشخصات سخت‌افزاری قدرتمند، جای تعجبی را باقی نمی‌گذارد. با وجود شرکت‌کنندگان زیاد در نمایشگاه MWC، اگر هواوی در یک کنفرانس و رویداد جداگانه از P10 و P10 پلاس رونمایی  می‌کرد، شاهد توجهات بیشتری نسبت به این دو دستگاه بودیم.


منبع : جی اس مارنا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار