کد خبر: ۶۹۸۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۶ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - 2017 March 09
شرکت اپل احتمالا مجموعه جدیدی از آیپد های خود را در بهار امسال رونمایی خواهد کرد اما زمان دقیق آن هنوز اعلام نشده است . شایعات قبلی حاکی از آن بود که اپل در ماه مارس (اسفند) آیپد های جدید را رونمایی می کند اما به علت برخی مسائل این زمان را به ماه مه ( اردیبهشت) تغییر داده است .

به گزارش آی تابناک : در حال حاضر، شایعه جدید در حال انتشار است که ادعا می کند که رویداد  Apple iPad در تاریخ 4 آوریل ( 15 فروردین ) در اپل پارک برگزار می شود . در واقع این شایعه بر این اساس است که زمانی که کاربران در وب سایت این شرکت بر روی لینک بررسی در دسترس بودن iPad Pro 12.9 اینچی کلیک می کنند این وب سایت وضعیت در درسترس بودن را 4 آوریل نشان می دهد .

به نظر می رسد اپل در تمامی نسخه های iPad Pro صرف نظر از رنگ ، حافظه ذخیره سازی و نوع اتصالات از یک الگو استفاده کرده است . علاوه بر این ، قرار است اپل پارک در اوایل ماه آوریل باز شود و شرکت کوپرتینو این شانس را دارد تا با رو نمایی آیپد های جدید افتتاح آن را جشن بگیرد .

اتفاقی که باعث شده است که شایعات مربوط به رونمایی از آیپد های جدید اپل جالب تر بنظر برسد این است که برخی از فروشگاه های آنلاین تخفیفی 150 دلاری برای اکثر آیپد های موجود خود در نظر گرفته اند که این تخفیف ها تا تاریخ  1 آوریل سه روز مانده به رونمایی از آیپد های جدید اعتبار دارد .

اپل احتمالا آیپد پرو جدید 12.9 اینچی و 10.5 اینچی را به همراه نسخه ارتقا یافته 9.7 اینچی آیپد ایر 2 و آیپد مینی 7.9 اینچی را در 4 آوریل (15 فروردین) رونمایی خواهد کرد .



منبع : سخت افزار

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار