کد خبر: ۶۹۷۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۰ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - 2017 March 09
گوگل اسيستنت از زماني که همراه با موبايل هاي پيکسل آغاز به کار کرد با پيشرفت هاي مناسبي همراه بوده و به لطف سيستم يادگيري ماشين هر روز توانايي و دانش بيشتري نسبت به قبل خواهد داشت.
به گزارش آی تابناک : اما يکي از قابليت هايي که از مدت ها پيش مورد درخواست کاربران بود، امکان دسترسي، خواندن و کمک به پاسخ دادن پيامک هاي موبايل محسوب مي شد که گويا بالاخره از راه رسيده است.

به گزارش 9to5google دستيار هوشمند مانتن ويويي ها حالا مي تواند با دريافت فرامين صوتي مشخصي پيامک هاي خوانده شده يا نشده را به تفکيک به کاربر نشان دهد.

در حال حاضر با عنوان کردن عبارت «پيام هاي مرا نشان بده» و «آيا پيام جديدي دارم؟» به ترتيب تمام پيامک ها و پيام هاي خوانده نشده را در بطن خود نرم افزار نمايش مي دهد.

در اين شرايط ضمن ليست شدن مکالمات بر اساس زمان دريافت يا ارسال، گزينه «پاسخ دادن» زير هر کدام از آنها حضور دارد و کاربر مي تواند مستقيماً از آن براي رجوع به پلتفرم SMS موبايلش استفاده کند.

گفتني است اين قابليت از مدتي پيش در سرويس گوگل ناو وجود داشت و حالا به اسيستنت نيز افزوده شده است. همانطور که مي دانيد انتشار اين دستيار هوشمند براي تمام موبايل هاي مبتني بر اندرويد 6 به بالا آغاز شده است و به زودي مي توانيد از مزاياي جالب آن بهره مند شويد.



منبع: دیجیاتو
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار