کد خبر: ۶۹۷۱
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۰ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - 2017 March 08
انتظار مي‌رود که شرکت اپل بهار امسال مجموعه‌اي از آيپدها را رونمايي کند اما اطلاعات درباره زمان معرفي آنها اين اواخر پشت پرده ابهام قرار گرفته‌اند و اين در حالي است که شايعات قبلي مي‌گفت که آيپدهاي جديد در ماه مارس (اسفند ـ فروردين) رونمايي مي‌شوند منتها بنا بر پاره‌اي دلايل شرکت اپل تصميم گرفته است تا آيين معارفه را به ماه مي (ارديبهشت ـ خرداد) موکول کند.
به گزارش آی تابناک : اکنون شايعه جديدي از راه رسيده که ادعا مي‌کند برگزاري رويداد معرفي آيپد ساخت اپل روز چهارم آوريل (۱۶ فروردين) در مکان اپل پارک (تصوير اصلي مطلب) عملي مي‌شود. اين شايعه مبتني بر اين واقعيت است که وقتي کاربر در سايت اپل روي لينک Check availability کليک مي‌کند تا زمان معرفي آيپد پرو ۱۲٫۹ اينچي رو ببيند، با تاريخ چهارم آوريل (۱۶ فروردين) مواجه مي‌شود.

سواي از رنگ، مقدار حافظه و نوع ارتباط به نظر مي‌آيد که چنين الگويي براي همه نسخه‌هاي آيپد پرو مصداق دارد. افزون بر آن، فرض بر اين است که اپل پارک نيز در اوايل ماه آوريل راه‌اندازي شود که مي‌تواند فرصتي براي شرکت اپل باشد تا جشن آيپد‌هاي جديد خود را در اين مکان برگزار کند.

از طرف ديگر، وبسايت Apple World Today به نقل از تيم کوک، مدير عامل شرکت اپل، گزارش داده که اين رويداد در ۱ Infinite Loop برگزار مي‌شود که اگر درست باشد، آخرين برنامه‌اي که در اين مکان اجرايي مي‌شود و برنامه بعدي اپل در مکان جديد که شايد همان اپل پارک باشد روي خواهد داد.

براي جالب شدن موضوع ذکر اين مطلب نيز خالي از لطف نيست که برخي از اپراتورهاي آمريکايي بنا دارند تا آيپد را ۱۵۰ دلار ارزان‌تر از ديگر مدل‌ها عرضه کنند که زياد هم بعيد به نظر نمي‌رسد اما همه اين امتيازها تا روز اول ماه آوريل پايان مي‌پذيرد يعني درست سه روز پيش از معرفي آيپد‌هاي جديد البته بر حسب و طبق شايعه‌هاي منتشر شده.

خلاصه کلام اين که از شرکت اپل انتظار مي‌رود تا برگزاري آيين رونمايي آيپد پرو ۱۲٫۹ اينچي، آيپد پرو ۱۰٫۵ اينچي و يک تبلت ۹٫۷ اينچي تجديد نظر شده که مي‌آيد تا جاي iPad Air 2 را بگيرد و در کنار همه اين‌ها آيپد ميني ۷٫۹ به روزرساني شده را در برنامه داشته باشد.

اگرچه اين شايعه مبتني بر اطلاعاتي ضمني است اما تو گويي وبسايت Apple World Today در خصوص معرفي آيپدها در روز چهارم آوريل (۱۶ فروردين) به اعتماد و اطمينان کامل رسيده است.


منبع : ترنجی
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار