کد خبر: ۶۸۹۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۴ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - 2017 March 07
عنوان Horizon Zero Dawn توانست با پیروزی در رقابت با The Legend of Zelda: Breath of the Wild که برای کنسول تازه وارد نیتندو سوئیچ منتشرشده در صدر لیست پر فروش ترین بازی های فیزیکی منتهی به 4 مارس ( 14 اسفند ) قرار گیرد .

به گزارش تابناک : بر اساس نمودار فروش بازی های ، آخرین نسخه ساخته شده از سری بازی های Zelda (که برای کنسول Wii U نیز منتشر شده است) رتبه دوم لیست پر فروش ترین بازی هفته گذشته را در انگلستان به خود اختصاص داده است . آمار فروش این بازی نشان می دهد که نزدیک به 80 درصد فروش این عنوان مربوط به کنسول جدید نیتندو سوئیچ بوده و مابقی سهم کنسول Wii U می باشد .

بازی Grand Theft Auto V نیز طبق عادت همیشگی در این لیست و در رتبه سوم دیده می شود این در حالی است که دیگر عنوان کنسول سوئیچ یعنی 1-2-Switch کار خود را با رتبه چهارم آغاز کرده است . در هفته ای که عنوان های جدید کار خود را با قدرت آغاز کرده اند  بازی قرون وسطی شرکت یوبی سافت ، For Honor پس از دو هفته صدر نشینی به مکان پنجم تنزل پیدا کرده است .

بازی های Rocket League ، Sniper Elite 4 و Battlefield 1 نیز به ترتیب در رتبه های هشتم تا دهم قرار دارند . نکته قابل توجه در لیست قرار نگرفتن بازی Call of Duty: Infinite Warfare برای اولین بار در بین 10 بازی پر فروش هفته از زمان عرضه است . جدید ترین عنوان سری بازی های ندای وظیفه شرکت اکتیویژن با قرار گرفتن در رتبه 11 کار خود را در این هفته به پایان رساند .

جالب است بدانید که با توجه به این که عنوان Horizon Zero Dawn که در صدر لیست پر فروش ترین عنوان هفته قرار گرفت اما سه عنوان کنسول سوئیچ در این لیست 10 بازی پر فروش قرار گرفتند . بازی Breath of the Wild با فروش 80 درصدی خود برای کنسول جدید هیبریدی سوئیچ می تواند نشانه ای دلگرم کننده برای نیتندو باشد . همچنین باید توجه داشت که بازی Horizon و Breath of the Wild  به ترتیب در تاریخ های 1 مارس ( 11 اسفند ) و 3 مارس ( 13 اسفند ) منتشر شدند و این بدان معناست که Horizon دو روز بیشتر زمان برای فروش داشته است و احتمالا هفته آینده رقابت نزدیکی در صدر لیست پر فروش ترین عنوان هفته بین این دو بازی صورت بگیرد .

در ادامه لیست 10 بازی پر فروش هفته گذشته انگلستان را مشاهده می کنید . لازم به ذکر است که این لیست بر اساس فروش نسخه های فیزیکی بازی ها بوده و فروش نسخه های دیجیتالی در این لیست لحاظ نشده است .

  1. Horizon Zero Dawn
  2. The Legend of Zelda: Breath of the Wild
  3. Grand Theft Auto V
  4. 1-2-Switch
  5. For Honor
  6. FIFA 17
  7. Super Bomberman R
  8. Rocket League
  9. Sniper Elite 4
  10. Battlefield 1


منبع : سخت افزار
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار