کد خبر: ۶۸۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۱ - ۱۱ دی ۱۳۹۴ - 2016 January 01
وقتی نام مایکروسافت را میشنوید، انواع و اقسام ایده ها به ذهن شما خطور میکند اما قطعا «سلفی» اگر آخرین آنها نباشد، یکی از آخرین ها خواهد بود! مایکروسافت آفیس، ویندوز، اسکایپ و حتی Xbox. اما قطعا سلفی برای شما چیز عجیبی خواهد بود زیرا معمولا مایکروسافت در این حوزه چندان شهرتی ندارد.

وقتی نام مایکروسافت را میشنوید، انواع و اقسام ایده ها به ذهن شما خطور میکند اما قطعا «سلفی» اگر آخرین آنها نباشد، یکی از آخرین ها خواهد بود! مایکروسافت آفیس، ویندوز، اسکایپ و حتی
Xbox. اما قطعا سلفی برای شما چیز عجیبی خواهد بود زیرا معمولا مایکروسافت در این حوزه چندان شهرتی ندارد.

به همین خاطر است که اپلیکیشن جدید این شرکت برای آیفون و iOS نکته ای جدید است و شاید به زودی مایکروسافت را در حوزه سلفی هم به شهرت برساند. اخیرا اپلیکیشن Microsoft Selfie راه خود را به App Store اپل باز کرده است و ما نگاهی سریع به قابلیت های آن می اندازیم.

این اپلیکیشن قرار نیست طبق شعارهای اخیر مایکروسافت به شما کمک کند که کارهای عجیب و خلاقانه انجام دهید و مولد یا به اصطلاح خود مایکروسافت Productive باشید. اما کمک میکند بهترین سلفی که از خود سراغ دارید را در دام بیندازید!

کاربرد اپلیکیشن جدید مایکروسافت برای آیفون را حدس بزنید!


این اپلیکیشن از مکانیزم Machine Learning مایکروسافت استفاده میکند تا به شکل خودکار بهترین تغییرات و ترکیب را برای سلفی شما بدست دهد. خود مایکروسافت نام این مکانیزم را بهینه سازی هوشمندانه یا Intelligent Enhancement گذاشته است و اگر تصور میکنید که این اپلیکیشن تنها به نور، رنگ و کنتراست مانند آن توجه میکند کاملا در اشتباه هستید. Microsoft Selfie سن و سال، جنسیت و حتی رنگ پوست شما را برای بدست دادن بهترین سلفی در مکانیزم بهینه سازی هوشمندانه خود به کار میگرد و همه آنها را برای نتیجه نهایی استفاده میکند.

اما با این همه اگر این مکانیزم خودکار هوشمندانه از نظر شما نتوانسته باشد بهترین نتیجه را رقم بزند، خود شما قادر به تغییرات در سلفی هستید و برای این کار 13 فیلتر متفاوت در اختیار دارید که میتواند بهینه سازی های بیشتری را برای عکس شما رقم بزند.

بدون شک این یکی از بهترین ابزارهای سلفی در حال حاضر است که میتواند توجه بسیاری از کاربران آیفون را به خود جلب کند. برای دانلود این ابزار از App Store میتوانید به اینجا مراجعه کنید.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار