کد خبر: ۶۸۰۵
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۰ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - 2017 March 04
به گفته خبرگزاري ها مايک پنس، معاون رئيس جمهمور، که پيش از اين هيلاري کلينتون را به دليل استفاده از ايميل شخصي براي ارسال نامه هاي الکترونيکي دولتي مورد انتقاد قرار داده بود، خود نيز از سرويس AOL براي ايميل هاي دفتر دولت استفاده کرده است.
به گزارش آی تابناک : اما اين بهترين قسمت ماجرا نبوده و مشخص شده است که يک هکر توانسته به حساب کاربري «پنس» وارد شده و از مخاطبان او کلاهبرداري کند اما ممکن است او اطلاعاتي از ايميل هاي محرمانه را نيز دزديده باشد.

بر اساس تحقيقات IndyStar، در اينديانا استفاده از آدرس ايميل شخصي براي مقاصد اداري غير قانوني نيست. ر همين رابطه «اريک هالکامب» از سياستمداران اينديانا، 29 صفحه از ايميل هاي اکانت شخصي «پنس» را منتشر کرده است اما خبر بد اين است که هالکامب تصميم گرفته به دليل محرمانه بودن، تعداد نامشخصي از ايميل هاي AOL را حفظ کند و از انتشار آنها خودداري کند.

گفتني است برخي معتقد هستند از آنجايي که «پنس» تنها يک فرماندار بوده اما کلينتون در مقام وزير امور خارجه خدمت مي کرده است، بنابراين پرونده هاي آنها شبيه به يکديگر نيست. با اين حال استفاده از ايميل شخصي براي امور دولتي ايمن نخواهد بود.

لازم به ذکر است در تابستان گذشته يک هکر به حساب کابري AOL پنس نفوذ کرده و به تمام مخابطين او يک ايميل با مضمون احتياج پنس به پول ارسال کرده و قصد داشته از مخاطبين او کلاهبرداري کند.



منبع : دیجیاتو
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار