کد خبر: ۶۷۹۸
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۰ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - 2017 March 04
شرکت ایسوس همیشه به‌روز رسانی های خود را به‌موقع منتشر می‌کند. اکنون به‌روز رسانی اندروید نوقا برای گوشی ذنفون Deluxe 3 با شماره مدل ZS550KL ارائه شده است. با تک بوک همراه باشید.

به گزارش آی تابناک : تایوانی‌ها به‌روز رسانی نوقا را در اختیار کاربران گوشی ذنفون دولوکس 3 قرار دادند. اکنون این آپدیت جدید برای گوشی مذکور با شماره مدل ZS550KL در دسترس است. البته این به‌روز رسانی جدید از امکان شِیر لینک ایسوس پشتیبانی نمی‌کند؛ از طریق این قابلیت کاربران می‌توانند اطلاعات و فایل‌ها را با دیگر دستگاه‌ها اشتراک‌گذاری کنند. علاوه بر آن، بعضی از لایو والپیپرهای قدیمی از دسترس خارج شده‌اند و دیگر از بعضی ژست‌ها در ذن موشن پشتیبانی نمی‌شود.

شرکت ایسوس در به‌روز رسانی اندروید نوقا قابلیت‌ها و امکانات قابل‌توجهی را در اختیار کاربران گوشی ذنفون Deluxe 3 قرار داده است که از آن جمله می‌توان به استفاده از دو اپلیکیشن به‌طور هم‌زمان اشاره کرد. در آپدیت جدید منوی قابل شخصی‌سازی نیز در اختیار کاربران قرار دارد که از طریق آن می‌توان دسترسی سریع‌تر و آسان‌تری به اپلیکیشن ها داشت.

اکنون این به‌روز رسانی برای ذنفون Deluxe 3 ارائه شده و احتمالاً تا هفته‌ی آتی در اختیار کاربران در سراسر دنیا قرار می‌گیرد؛ پس اگر هنوز موفق به دریافت این آپدیت نشده‌اید، کمی دست نگه‌دارید.

منبع : androidpolice

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار