کد خبر: ۶۷۹۷
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۵ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - 2017 March 04
شرکت شیائومی در کنگره جهانی موبایل بارسلونا از تراشه اختصاصی Pincone S1، گوشی Mi 5C و Redmi 4X رونمایی کرد. به‌تازگی تاریخ عرضه شیائومی Mi 6 فاش شده است. با تک بوک همراه باشید.

به گزارش آی تابناک : شیائومی فروش خوبی را برای محصولات جدید خود پیش‌بینی می‌کند، اما کاربران منتظر پرچم‌دار معرفی نشده این کمپانی چینی هستند. گزارش‌های جدید حاکی از آن است، شیائومی می 6 در روز 27 فروردین‌ماه روانه بازار خواهد شد. پس اگر این خبر صحت داشته باشد، باید در اواخر فروردین‌ماه سال آتی منتظر گوشی قدرتمند شیائومی باشیم.

گفته می‌شود Mi 6 اولین گوشی هوشمند چینی خواهد بود که به تراشه اسنپدراگون 835 مجهز می‌شود. البته این تراشه با همان فرکانس استاندارد کار می‌کند و قادر به کار کردن با فرکانس پایین‌تر نخواهد بود. پیش از این شیائومی اسمارت فونی تولید کرده بود که تراشه آن با فرکانس پایین‌تر از حد معمول کار می‌کرد، اما اکنون این اتفاق در می 6 تکرار نشده و گوشی پرچم‌دار چینی‌ها می‌تواند از بالاترین قدرت تراشه جدید کوالکام بهره ببرد.

گوشی شیائومی می 6 دارای صفحه‌نمایش 5.2 اینچی با شیشه‌ی 2.5 بعدی و پنل LCD است. دوربین آن نیز همان دوربینی است که در اکسپریا ایکس زد پریمیوم به کاررفته، پس تصاویر باکیفیتی را برای کاربر به ارمغان می‌آورد.

شیائومی نسخه‌ی پایه می 6 را با قیمت 290 دلار عرضه می‌کند که از رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی بهره می‌برد. نسخه‌ی دیگر با رم 4 و حافظه داخلی 64 گیگابایتی به دست کاربران می‌رسد. نسخه‌ی سوم نیز با بدنه‌ی سرامیکی، رم 6 و حافظه داخلی 128 گیگابایتی در حدود 362 دلار قیمت‌گذاری شده است.

منبع : gizmochina

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار