کد خبر: ۶۷۸۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۴ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - 2017 March 04
شرکت میزو همیشه گوشی‌های با کیفیت و مقرون‌به‌صرفه‌ای تولید می‌کند. مدتی قبل این تولیدکننده چینی از فناوری شارژ سریع "Super mCharge" رونمایی کرد که باعث جلب‌توجه کاربران زیادی شد. با تک بوک همراه باشید.

به گزارش آی تابناک : میزو از طریق کابل دیتا و مداری هوشمند امکان شارژ سریع را در اختیار کاربران قرار می‌دهد، به‌طوری‌که این تکنولوژی جدید گوشی هوشمند را در زمان بسیار مناسب 20 دقیقه‌ای شارژ می‌کند.

تکنولوژی super mcharge میزو

فناوری شارژ سریع Super mCharge بسیار فوق‌العاده است، اما هنوز مشخص نیست چه زمانی ارائه خواهد شد. شایعات حاکی از آن است میزو اولین گوشی مجهز به این تکنولوژی را در اواخر سال جاری میلادی یا اوایل 2018، روانه بازار خواهد کرد. اکنون این اطلاعات توسط یکی از مسئولین غرفه میزو در نمایشگاه MWC 2017 مورد تائید قرار گرفته است. البته میزو جزئیات بیشتری درباره این گوشی منتشر نکرده و حتی از پاسخ به این سؤال که گوشی مجهز به فناوری Super mCharge به دیگر بازارها به‌جز چین راه می‌یابد یا نه، سر باز زد.

پیش‌بینی می‌شود میزو گوشی پرچم‌دار قدرتمندی را به دست کاربران برساند، البته این گوشی در ابتدا وارد بازار چین خواهد شد. باید منتظر بمانیم تا اطلاعات بیشتری درباره این گوشی منتشر شود، چراکه خیلی از کاربران تمایل دارند با اولین دستگاه مجهز به تکنولوژی شارژ سریع در 20 دقیقه روبه‌رو شوند.

تکنولوژی super mcharge میزو

منبع : phonearena

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار