کد خبر: ۶۷۸۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۸ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - 2017 March 04
شرکت بلک بری به‌طور مستقل هیچ گوشی هوشمندی تولید نمی‌کند و شرکت‌های سوم شخص مسئولیت طراحی، تولید و عرضه اسمارت فون هایی با برند بلک‌بری را بر عهده دارند. اکنون تصویری از گوشی بلک‌بری Aurora در فضای مجازی منتشرشده است. با تک بوک همراه باشید.

به گزارش آی تابناک : در بیشتر بازارهای جهانی تولید و عرضه گوشی‌های بلک‌بری برعهده TCL است، اما این مجوز در اندونزی به شرکت BB Mareh Putih واگذارشده و اکنون تصویری از اولین گوشی ساخت این شرکت دیده‌شده است.

گوشی مذکور با نام BlackBerry Aurora شناخته می‌شود و احتمالاً تا چند روز آینده رونمایی خواهد شد. به‌تازگی اطلاعاتی درباره این گوشی توسط یک خرده‌فروشی اندونزیایی با نام Elevenia منتشرشده و به نظر می‌رسد با یک گوشی پایین رده روبه‌رو خواهیم بود.

گوشی بلک‌بری آرورا از پردازنده اسنپدارگون 425، حافظه رم 4 گیگابایتی، حافظه داخلی 32 گیگابایتی، نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن اچ دی و باتری 3000 میلی آمپرساعتی بهره می‌برد و با رنگ‌بندی طلایی، نقره‌ای و مشکی روانه بازار خواهد شد.

گوشی‌های بلک‌بری در بازار اندونزی طرفداران زیادی دارند و پیش‌بینی می‌شود این گوشی پایین رده در این بازار به فروش قابل‌توجهی دست یابد.

منبع : ubergizmo

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار