کد خبر: ۶۷۶۶
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۰ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - 2017 March 03
بر اساس تصويري که در ميان فايل هاي سرور اصلي آمازون کشف شده، به نظر مي رسد اين کمپاني در حال توسعه يک دوربين امنيتي خانگي است. با اين اقدام شرکت مذکور به طور مستقيم وارد عرصه رقابت با کمپاني هايي چون نست مي شود.
به گزارش آی تابناک : در همان نگاه اول مي توان به شباهت اين دوربين امنيتي با ساير وسايل هوشمند خانگي آمازون چون اسپيکرهاي اکو پي برد. ضمن اين که حلقه آبي رنگ دور لنز دوربين نماي زيبايي به آن بخشيده است. جز اين، چهار سنسور مادون قرمز در اطراف لنز و دو ميکروفن نيز در بالاي دستگاه ديده مي شوند.

بدون شک اين دوربين امنيتي قابليت اتصال به اسپيکر هوشمند اکو را خواهد داشت و مي توان برخي قابليت هاي آن را از طريق دستيار صوتي الکسا مديريت نمود.

در حال حاضر دوربين هاي امنيتي خانگي متعددي با قابليت اتصال به اسپيکرهاي اکو در بازار وجود دارند، اما آمازون عادت دارد بر اساس نحوه رويکرد خريداران نسبت به محصولات موجود در فروشگاه آنلاينش، اقدام به توليد محصولات محبوب نمايد.

به طور استاندارد دوربين هاي هوشمند خانگي تصاوير گرفته شده را روي فضاي ابري ذخيره مي کنند و در صورت مشاهده حرکت در زمان نبود کاربر در منزل، او را از طريق تلفن هوشمند مطلع مي سازد.

با توجه به حضور تصوير ابتداي مطلب در سرورهاي آمازون، انتظار مي رود که محصول مورد بحث در آينده اي نه چندان دور روانه بازار شود.



منبع : دیجیاتو
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار