کد خبر: ۶۷۲۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۰ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - 2017 March 02
مي‌دانيم که هرکسي به يک پروژکتور نياز پيدا نمي‌کند، با اين حال ممکن است در شرايطي به آن نياز پيدا کنيد. ممکن است به خاطر موقعيت کاريتان ارائه‌هاي زيادي خارج از دفتر داشته باشيد يا حتي ممکن است به‌خاطر اين‌که در مهماني‌ها ونشست‌هاي نسبتا زيادي شرکت مي‌کنيد، نياز داشته باشيد فيلم و ويدئو را در يک صفحه نمايش بزرگ نشان دهيد و يا حتي براي تماشاي فيلم در خانه يک نمايشگر بزرگ‌تر را بدون اينکه دست و پا گير باشد، ترجيح مي‌دهيد. اين جاست که يک پروژکتور قابل حمل به کارتان مي‌آيد.
به گزارش آی تابناک : در کنگره‌ي جهاني موبايل ۲۰۱۷ MWC، سوني از يک پروژکتور جديد به نام «سوني اکسپريا تاچ» (Sony Xperia Touch) رونمايي کرد. شايد کنجکاو باشيد بدانيد چرا نام سوني اکسپريا را براي آن انتخاب کرده‌اند. بايد بگوييم که اين پروژکتور با سيستم عامل اندرويد کار مي‌کند و به نوعي دوکاره است. در واقع مي‌توان هم‌زمان از اين پروژکتور به‌عنوان تبلت نيز استفاده کرد؛ به‌ اين معني که پروژکتور اکسپريا تاچ با انداختن تصوير روي هر سطح صافي مي‌تواند آن را به يک صفحه‌ي لمسي تبديل کند.

مي‌توانيد در يک وب‌سايت گشت و گذار يا ويديو پخش کنيد و با لمس کردن تصويري که پروژکتور منعکس کرده آن را کنترل کنيد. با توجه به اينکه پروژکتور اکسپريا اندرويدي است، اين دستگاه به گوگل پلي استور دسترسي دارد. بنابراين شما مي‌توانيد انواع اپليکيشن‌ها مانند بازي‌ها‌ را دانلود کنيد و روي هر سطحي مثل يک تبلت با آن کار کنيد.

متاسفانه سوني اکسپريا تاچ قيمت کمي نخواهد داشت. قيمت اين پروژکتور در حال حاضر بالاي ۱۶۰۰ دلار تخمين زده شده و پيش‌بيني مي‌شود عرضه‌ي آن بهار سال آينده در اروپا آغاز شود. با اين حال مشخص نيست اين دستگاه چه زماني به بازار ساير کشورها مي‌آيد.



منبع : دیجی کالا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار