کد خبر: ۶۷۲
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۴ - ۱۱ دی ۱۳۹۴ - 2016 January 01
سونی تصمیم گرفته است که یک رنگ دیگر به مجموعه خود اضافه کند. میزان فروش دو رنگ دیر کاملاً رضایت‌بخش بود به همین دلیل رنگ سوم نیز کاملاً به‌صورت جهانی عرضه خواهد شد.
Pink-Xperia-Z5-Premium_1-KK-2

دستگاه زیبای سونی اکسپریا زد 5 به‌عنوان نور چشم شرکت سونی شناخته می‌شود. بر اساس اخبار منتشرشده از رسانه‌های تایوان، سونی تصمیم گرفته است که یک رنگ دیگر به مجموعه خود اضافه کند. میزان فروش دو رنگ دیر کاملاً رضایت‌بخش بود به همین دلیل رنگ سوم نیز کاملاً به‌صورت جهانی عرضه خواهد شد.

اگر به سابقه این شرکت نیز نگاه کنیم، سونی در دوران اکسپریا زد 3 نیز رنگ صورتی دستگاه خود را عرضه کرد اما دران موقع رنگ بنفش صرفاً برای تایوان و هنگ کنگ بود که بعداً به دلیل درخواست بالا در انگلستان نیز عرضه شد. رنگ‌بندی این‌گونه برای دستگاه‌های بالا رده صرفاً یک دلیل خواهد داشت و آن هم درخواست بالای کاربران و گزارش‌های منتشرشده در شبکه‌های اجتماعی یا رسانه‌ها خواهد بود. ازاین‌جهت باید به سونی تبریک بگوییم که سری اکسپریا زد 5 با میزان بالای تقاضا روبه‌رو شده است که سونی را وادار به‌اضافه کردن یک رنگ دیگر به خط تولید کرده است.

Pink-Xperia-Z5-Premium_3-KK-2

دو تصویر از این دستگاه منتشرشده است که به نظر می‌رسد رنگ صورتی هم برای سری زد 5 پریمیوم(تصویر بالا) خواهد بود و هم برای سری اکسپریا زد 5 تا با این حساب رنگ صورتی را رنگ مشترک در سه عضو خانواده زد 5 بدانیم. به‌روز ولنتاین نیز نزدیک می‌شویم آیا شما به فکر خرید هستید؟ خوشحا به حالشان!


منبع:ترنجی

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار