کد خبر: ۶۷۰۲
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۰ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - 2017 March 01
فیلم سینمایی آوتار در سال 2009 اکران شد، فیلمی که کارگردانی آن برعهده جیمز کمرون از کارگردانان مطرح هالیوودی قرار داشت. حال به تازگی شرکت یوبیسافت تایید کرد که استودیو سوئدی آن یعنی Massive Entertainment با موتورگرافیکی Snowdrop بازی ویدئویی جدیدی از آوتار را تحت توسعه دارد.

به گزارش آی تابناک : فیلم سینمایی آوتار در سال 2009 اکران شد، فیلمی که کارگردانی آن برعهده جیمز کمرون از کارگردانان مطرح هالیوودی قرار داشت. حال به تازگی شرکت یوبیسافت تایید کرد که استودیو سوئدی آن یعنی Massive Entertainment با موتورگرافیکی Snowdrop بازی ویدئویی جدیدی از آوتار را تحت توسعه دارد.

استودیو Massive Entertainment با همکاری شرکت‌های Fox Interactive و Lightbox Entertainment توسعه بازی را انجام خواهد داد تا بازیکنان شاهد تجربه نامطلوبی نباشند. نخستین بازی آوتار یوبیسافت در سال 2009 منتشر شد اما نتوانست با استقبال فراوانی رو به رو شود و به نوعی شکست خورد. براساس گزارش‌ها، چهار فیلم جدید آوتار در دست تولید قرار داشته و طی سال‌های آینده اکران خواهد شد. به گفته یوبیسافت آواتار جدید عنوانی با دنیای هیجان‌انگیز بوده که تجربه لذت‌بخشی را به دنبال خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر باید تا رویدادهای آینده گیمینگ منتظر ماند.



منبع : سخت افزار
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار