کد خبر: ۶۶۷۲
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۳ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - 2017 March 01
در فاصله ای بسیار کوتاه از هم ،اپل و مایکروسافت کامپیوتر های شخصی جدید خود را به معرض نمایش گذاشتند.در ادامه مطلب قدرتمندترین مدل های موجود یعنی tochbar با macbook pro و Microsoft surface مدل performance base را با هم مقایسه میکنیم.
به گزارش آی تابناک : کیفیت در هر دو وسیله بالا و در حد بهترین های بازار است مایکرو سافت به خاطر استفاده از منیزیوم معروف است و توانسته وزن نهایی سورفیس تازه را در حدود 5/1 کیلوگرم حفظ کند.اما این رقم در مورد مک بوک آلمینیومی پایین تر است و 37/1 کیلوگرم بالغ میگردد.حدودا 20 در صد سبک تر ذر زمینه ضخامت نیز کار سیب گاز زده با تنها 9/14 کمی میلیمتر بیشتر است.

جدیدترین های دنیای تکنولوژی را در سرویس دانش و فناوری بهترینها ببینید

سیستم عامل و روابط کاربری

سیب گاز زده به تازگی نگارش جدید سیستم عاملmac os sierraرا ارایه کرد که مثل همیشه ساده و کار امد است.در سمت مقابل اما مایکروسافتwindows 10 proهنوز میتواند لقب بهترین سیستم عامل جهان را به دوش بکشد.

رابط کاربری ارتقا یافته در هر دو اکو سیستم به سمت سادگی و روان شدن پیش میرود و انتخاب بین انها خیلی ساده شده چون هر دو بسیار شبیه هم و منطقی هستند.هر چند انتخاب خیلی هم سخت شده زیرا هر کدام به همان اندازه هم اختصاصی و متفاوت هستند.

هر چند انتخاب خیلی هم سخت شده زیرا هر کدام به همان اندازه هم اختصاصی و متفاوت هستند .در این پخش میتوان انتخاب را به سلیقه کاربر و تجربه های قبلی او واگذار کرد.



در جستجوی بهترین لپ تاپ 2017


سخت افزار

اپل در مرکز مک بوک جدید یک پردازشگرcore I 5با فرکانس 3/3 مگاهرتز قرار داده که به همراه 8 گیگابایت رم و حافظه 256 یا 512 گیگابایتی تکمیل میشود در مقابل سریreformanceمایکروسافت از پردازشگرI 7و 16 گیگابایت رم استفاده میکنند.هر چند در بخش ذخیره سازی با دو گزینه 128 و 256 گیگابایتی ممکن است کاربران خاصی را سرخورده کنند.



منبع : بهترین ها
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار