کد خبر: ۶۶۶۶
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۰ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - 2017 February 28
آپدیت جدید اندروید ویر ۲.۰ که به تازگی منتشر شده، شامل قابلیت های بسیاری از جمله دستیار شخصی گوگل است. با اینکه شرکت هایی مانند ال جی این نسخه جدید را برای ساعت های هوشمند خود منتشر کرده اند اما با این حال تعدادی از برندها نیز مانند ایسوس از این قافله جا مانده اند. در ادامه با تکرا همراه باشید

به گزارش آی تابناک : نرم افزار اندروید ویر ۲.۰ بزرگ ترین آپدیت از سری سیستم عامل‌های پوشیدنی گوگل بوده است که تا به امروز دیده شده. اگرچه این نرم افزار جدید در ابتدا برای ساعت های جدید ال جی ” استایل ” و ” اسپورت ” ساخته شده بود، ولی ساعت های قدیمی تری که از اندروید ویر استفاده می کردند نیز کم کم در حال دریافت این آپدیت ها هستند. ساعت پولار ام ۶۰۰ یکی از اولین ساعت های دریافت کننده این آپدیت جدید بود و TAG Heuer نیز اعلام کرد که اندروید ویر ۲.۰ جدید را در ۱۴ مارس عرضه خواهد کرد.

ایسوس نیز آخرین کمپانی است که اعلام کرد به صف استفاده کنندگان از این نسخه جدی می پیوندد. یکی از کاربران در شبکه های اجتماعی در توییتی از اکانت توییتر ایسوس در شمال آمریکا سوال کرد که چه موقع ساعت زن واچ ۲ آپدیت Android Wear 2.0 را دریافت می کند و ایسوس نیز در توییتی دیگر اذعان داشت که تا اوایل نیمه دوم سال خبری از آپدیت برای این ساعت هوشمند نخواهد بود. نیمه دوم سال به طور رسمی از ۱ آوریل تا ۳۰ ژوئن محسوب می شود و به احتمال زیاد انتشار آپدیت تا اواخر ژوئن طول بکشد ولی اگر به گفته خود کمپانی برای "اوایل” نیمه دوم سال برنامه ریزی کرده باشند، پس زودتر از این ماه دارندگان ZenWatch آپدیت را دریافت خواهند کرد.

نرم افزار اندروید ویر ۲.۰ با پیشرفت ها و اصلاحات بسیاری همراه است. به علاوه دارای رابط بین کاربر و نرم افزار آسان تری است، از دستیار گوگل (Google Assistant) برخوردار است، توانایی تنظیم و طراحی صفحه همیشه روشن و شخصی سازی آن را به کاربر می دهد و به Google Fit مجهز شده است. شنیدن این خبر که تا چند ماه آینده ساعت های ایسوس نیز از این تکنولوژی جدید برخوردار خواهند شد بسیار خوشحال کننده است ولی با در نظر گرفتن اینکه در زمان معرفی Zenwatch 3 گفته شده بود که این ساعت از آخرین نرم افزار گوگل OS استفاده خواهد کرد، این محدوده زمانی کمی نا امید کننده به نظر می رسد.

.

منبع:phonearena

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار