کد خبر: ۶۶۰۹
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۰ - ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - 2017 February 26
کمپانی انویدیا در حال برنامه ریزی جهت معرفی کارت گرافیک جدید خود موسوم به GTX1080 Ti است. این رویداد که در تاریخ 28 فوریه برگزار می گردد، شامل معرفی چند پروژه نرم افزاری انویدیا در زمینه بازی و همچنین معرفی یک پرچمدار دیگر با هدف رندر بازی های 4K است.

به گزارش آی تابناک : کمپانی انویدیا در حال برنامه ریزی جهت معرفی کارت گرافیک جدید خود موسوم به GTX1080 Ti است. این رویداد که در تاریخ 28 فوریه برگزار می گردد، شامل معرفی چند پروژه نرم افزاری انویدیا در زمینه بازی و همچنین معرفی یک پرچمدار دیگر با هدف رندر بازی های 4K است. پیشبینی می گردد که عرضه رسمی آن نیز یک هفته پس از آغاز ماه مارس صورت گیرد. این در حالی است که در محدوده زمانی مشابه، AMD کارت گرافیک های Vega را به نمایش در خواهد آورد که در چند بنچمارک، عملکردی نزدیک به GTX1080 را به نمایش گذاشته اند. در نتیجه انویدیا برای حفظ سلطه خود بر پرچمداران، کارت گرافیک GTX1080 Ti را وارد بازی می کند.

همچنین برخی از مجموعه ها مانند VC شایعاتی در زمینه معرفی یک کارت گرافیک دیگر موسوم به GTX1060 Ti را منتشر کرده اند. همانطور که می دانید، در اوایل معرفی GTX1060 ها در سال گذشته، شایعاتی مبنی بر وجود یک نسخه Ti یا تیتانیوم از این محصول قوت گرفت. اما هیچگاه به طور رسمی به اثبات نرسید. اما این احتمال می رود که NVIDIA یک کارت گرافیک جدید را با تراشه GP104 عرضه نماید چرا که هم اینک تمامی بلوک های پردازشی سیلیکون GP106 در نسخه ی 6 گیگابایتی از کارت گرافیک GTX1060 فعال بوده و دیگر جای پیشرفت بیش از این را ندارد.



منبع : سخت افزار
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار