کد خبر: ۶۵۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۲ - ۱۰ دی ۱۳۹۴ - 2015 December 31
بر اساس شایعه‌های منتشر شده الجی جی 5 دارای صفحه‌نمایش دوگانه و قابلیت توسعه سخت‌افزار خواهد بود

بر اساس شایعه‌های منتشر شده الجی جی 5 دارای صفحه‌نمایش دوگانه و قابلیت توسعه سخت‌افزار خواهد بود

LG G4 reveiw -toranji(32)

باخبری جالب از سوی Evleaks همراه هستم. به سال 2016 رسیدیم و قرار است پرچم‌داران جدید شرکت‌ها وارد میدان شوند. همان‌طوری که در جریان هستید، الجی نیز جز اولین شرکت‌هایی به حساب می‌آید که قرار است دستگاه خود را در اوایل سال میلادی 2016 وارد میدان کند. Evan یا همان Evleaks در رابطه با الجی دو صحبت بسیار مهم داشته است که یکی از ان ها می‌تواند انقلابی را شکل دهد. در ادامه همراه باشید.

خبر اول زیاد داغ و اساسی نخواهد بود زیرا نمونه‌های اولیه از آن در را در الجی وی 10 شاهد بودیم. بر اساس صحبت‌های انجام‌شده ال‌جی جی 5 قرار است دارای دو صفحه‌نمایش باشد. این بار صفحه‌نمایش اصلی دستگاه 5.5 اینچ نیست و شاهد استفاده از یک صفحه‌نمایش 5.3 اینچی اما با همان رزولوشن QHD هستیم. با این حساب می‌توان ظاهر یک دستگاه پرچم‌دار با همانند وی 10 تجسم کرد؛ جذاب خواهد شد!

اما بریم سراغ اصل داستان؛ به گفته ایوان قابلیتی در جی 5 وجود دارد کهان را به نام hardware expansion باید بشناسیم. این قابلیت یک درگاه خاص به دستگاه اضافه می‌کند تحت عنوان Magic Slot که در اصل قابلیت افزایش و یا تغییر در سخت‌افزاری دستگاه را برای اولین بار به‌صورت گسترده وارد اسمارت فون ها خواهد کرد. اجازه دهید سریع‌تر به قسمت مهم اشاره‌کنیم. Project Ara قرار است در نمونه‌های اولیه برای عرضه اماده شود! شاید برای شما نیز جالب باشد اما ال‌جی تجربه اولین‌های زیادی را دارد. برای مثال جی 3 اولین دستگاهی بود که به‌صورت گسترده QHD را به میدان آورد پس بعید نیست ماژول بندی اسمارت فون را نیز عملی کند.

اما یک خبر بد نیز در این میان‌داریم. به نظر می‌رسد در جی 5 به‌جای باتری 3000mAh باید شاهد استفاده از باتری 2800mAh باشیم. البته قابل تعویض است اما به نظر جالب نمی‌رسد! به‌احتمال‌زیاد نیز دستگاه دارای سنسور اثرانگشت همانند وی 10 خواهد بود که دستگاه را قدرتمند‌تر خواهد کرد.


منبع:ترنجی

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار