کد خبر: ۶۵۷۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۸ - ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - 2017 February 26
همان طور که اطلاع دارید مایکروسافت دیروز جدیدترین بیلد پیش نمایش را برای ویندوز۱۰ موبایل منتشر کرد، این بیلد یعنی بیلد ۱۵۰۴۳ شامل رفع باگ ها و مشکلاتی بود که در خبری به اطلاع شما رساندیم.

به گزارش آی تابناک : این بیلد ویژگی جدیدی را به همراه نداشت که شاید باعث ناراحتی برخی از کاربران شده باشد و بیش تر بر رفع ایرادات و باگ ها تمرکز داشت. با توجه به زمان باقی مانده تا عرضه رسمی به روز رسانی کریترز که احتمالا در ماه آپریل خواهد بود، ویژگی اقلابی جدیدی دیگر به بیلد های پیش نمایش اضافه نخواهد شد و بیلد هایی که پس از این منتشر خواهند شد بیش تر بر رفع باگ و افزایش پایداری ویندوز ۱۰ تمرکز خواهند داشت.

به بیان دیگر ویژگی های جدید را در بیلد های پیش نمایش رد استون ۳ شاهد خواهیم بود. در این میان اما تغییری در ویندوز ۱۰ موبایل رخ داده که از طریق ویندوز بلاگ به صورت رسمی اعلام نشده است. به نظر می رسد مایکروسافت در حال اعمال تغییراتی در رابط کاربری و ظاهر ویندوز ۱۰ موبایل است تا بدین صورت پلی بین ظاهر ویندوز ۱۰ کامپیوتر و ویندوز۱۰ موبایل برقرار کند.

در بیلد ۱۵۰۴۳ باگ آزار دهنده بلوتوث برطرف شد که البته خدمت شما اطلاع دادیم، اما این همه ماجرا نبوده است، چرا که در این بیلد مایکروسافت صفحه تنظیمات بلوتوث را از نو طراحی کرده است.

ظاهر گرافیکی این منو اکنون بیش تر با ظاهر و طراحی مدرن ویندوز ۱۰ همخوانی دارد و تفاوت آن با ظاهر گرافیکی در بیلدهای گذشته که بیش تر با طراحی مترو ویندوزفون ۸ قرابت داشت کاملا مشهود است.

آیا شما هم تغییرات دیگری را در این بیلد پیش نمایش متوجه شده اید؟ اگر پاسخ مثبت است با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.



منبع : وینفون
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار