کد خبر: ۶۵۶۰
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۰ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - 2017 February 25
تنها دو روز تا رونمایی رسمی ال‌جی جی ۶ زمان باقی مانده است و همچنان شاهد درز اطلاعات و تصاویر مختلف از پرچمدار بعدی ال‌جی هستیم، اکنون نیز باخبر شدیم تصاویر جدید ال‌جی جی 6 در سه رنگ مختلف منتشر شده است.

به گزارش آی تابناک : ال‌جی جی ۶ قرار است در کنگره جهانی موبایل بارسلونا  ۲۰۱۷ رسما رونمایی شود. اما از قرار معلوم پرچمدار جدید ال‌جی صبر بسیار کمی دارد و تاکنون شاهد انتشار اطلاعات و تصاویر مختلفی از جی ۶ ال‌جی بوده‌ایم.

اکنون نیز تصویر جدیدی از ال‌جی جی۶ منتشر شده است که نمای کاملی از این گوشی خوش قد و بالا در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد. در این تصویر، جی ۶ ال‌جی را در رنگ‌های سفید، نقره‌ای و مشکی شاهد هستیم.

این تصویر توسط کاربر توییتر، ایوان بِلَس با نام کاربری evleaks@ منتشر شده است و از آنجایی که ایشان ید طولایی در افشای اسرار شرکت‌های سازنده موبایل دارد و در بیشتر مواقع نیز گفته‌‌ها و تصاویری که منتشر می‌کند درست از آب در می‌آید، این بار نیز می‌توان روی این تصویر تازه منتشر شده از ال‌جی جی ۶ حساب بیشتری باز کرد.

اولین چیزی که در این تصویر به چشم می‌آید تفاوت ظاهری کامل ال‌جی جی ۶ نسبت به جی ۵ است. جی ۶ ال‌جی گوشی نسبتا بزرگی است با صفحه نمایش ۵.۷ اینچی و کناره‌های قاب این گوشی گرد طراحی شده است. بدنه ضدآب و دوربین دوگانه نیز از سایر مواردی است که در جی ۶ خودنمایی می‌کند.

حتما می‌دانید که ال‌جی در جی ۵ طراحی ماژولاری را به کار برد که مورد توجه کاربران قرار نگرفت، به همین منظور در جی ۶ خبری از طراحی ماژولار در کار نیست.

در مجموع باید گفت تا رونمایی ال‌جی جی ۶ تنها دو روز زمان باقی مانده است و بعید به نظر می‌رسد شاهد انتشار شایعات بیشتری از این گوشی باشیم، اما بدون شک پس از رونمایی جی ۶ اطلاعات رسمی و دقیق بیشتری را با شما در میان خواهیم گذاشت.




منبع : فارنت
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار