کد خبر: ۶۵۲۸
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۰ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۵ - 2017 February 24
اپل، رئيس فاير تي‌وي آمازون را براي سرپرستي بخش اپل تي‌وي به خدمت گرفته است.
به گزارش آی تابناک : اپل، تيموتي توئردال، رئيس بخش فاير تي‌وي (Fire TV) آمازون را به‌عنوان يکي از معاونان ارشد جديدش به خدمت گرفته است. در ابتدا مارک گورمن از بلومبرگ اين خبر را منتشر کرد و اضافه کرد که توئردال کسب‌وکار تلويزيون اپل (Apple TV) را تحت نظارت گرگ جوزوياک هدايت خواهد کرد.

توئردال از سال ۲۰۱۳ کارمند آمازون بوده و عرضه‌ي محصولات پرفروش اين شرکت با نام فاير تي‌وي، تحت سرپرستي وي انجام گرفته است. پيش از آن، وي در نتلفيکس به همراه تيمي از اين شرکت مشغول توسعه پروژه‌اي بود که بعدا به سرويس روکو (Roku) تبديل شد و سپس به‌عنوان معاون ارشد در آزمايشگاه‌هاي WIMM در استارتاپ ساعت هوشمندي که در سال ۲۰۱۳ توسط گوگل تصاحب شد، مشغول به کار شد.

بنا به اظهارات بلومبرگ، به دست گرفتن سمت جديد توسط توئردال در اپل، به رئيس سابق بخش تلويزيون اپل، پيت ديستاد اين فرصت را مي‌دهد تا تحت نظارت ادي کيو (Eddy Cue) به عقد قراردادهاي بيشتري براي توليد محتوا بپردازد. سخت‌افزار فعلي تلويزيون اپل از زمان عرضه در سال ۲۰۱۵ تاکنون تغييري نکرده است، با اين حال اپل برخي بهبودهاي جزئي به آن اضافه کرده است. ارائه‌ي يک اپليکيشن جديد و بلندپروازانه براي اپل تي‌وي و همچنين ورود جداگانه به سيستم عامل tvOS 10 براي جلب پشتيباني توليدکنندگان محتوا، از تلاش‌هايي است که به‌منظور بهبود عملکرد اين سرويس توسط اپل انجام شده است.


منبع : آخرین خبر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار