کد خبر: ۶۵
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۳ - ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - 2015 December 08
بازی Age of Empires: World Domination بالاخره در لیست اپلیکیشن های گوگل استور دیده شد, اما تنها در چند کشور قابل دسترس است. این اپلی کیشن را میتوان به رایگان از پلی استور دانلود کرد و بسیاری از نکات استراتژیک بازی اصلی در نسخه موبایلی ان نیز افزوده شده است

بازی Age of Empires: World Domination بالاخره در لیست اپلیکیشن های گوگل استور دیده شد, اما تنها در چند کشور قابل دسترس است. این اپلی کیشن را میتوان به رایگان از پلی استور دانلود کرد و بسیاری از نکات استراتژیک بازی اصلی در نسخه موبایلی ان نیز افزوده شده است.

نسخه World Domination به وسلیه کمپانی KLab Games ساخته شده است و به همرا خودش نکات بسیار جالی دارد که شامل شخصی سازی customization های بدون محدودیت, بیشتر از 100 قهرمان, و یک سری طاحی های بسیار جالب که از قابیت تاچ صفحه بیشترین استفاده را کرده است نیز می شود . و ظاهرا بخش اخر از همیت بالای برخوردر است زیرا انجام ای بازی در یه صفحه تاچ 5 اینجی بسیار جالب تر از قبل خواهد شد.

بازی محبوب Age of Empires برای اندروید منتشر شد

تصویر اولیه ای که از بازی ارائه شده ما را به یاد استراتژی های قدیمی و بدون محرودیت زمانی که Age of Empires از آهنا شروع کرد می اندازد که ظاهرا در مقابل استراتژیجدیدی که درنسخه جدید بازی Clash of Clansکه حسابی هم پر طرفدار شده قرار داده شده است . متاسفانه این بازی فعلا در چند کشور خاص ارائه شده و مدتی طول می کشد تا به دست ما برسد؛ ظاهرا این بازی هنوز در آمریکا نیز قابل دانلود نیست.

برای دانلود این بازی از Play Store به اینجا مراجعه کنید.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار