کد خبر: ۶۴۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۵ - ۰۹ دی ۱۳۹۴ - 2015 December 30
سونی تلفن های هوشمند سری اکسپریا Z5 خود را در ماه سپتامبر امسال و در جریان نمایشگاه IFA آلمان رونمایی کرد. این سری شامل سه مدل به نام های اکسپریا زد 5، زد 5 کامپکت و زد 5 پریمیم می شدند.

سونی تلفن های هوشمند سری اکسپریا Z5 خود را در ماه سپتامبر امسال و در جریان نمایشگاه IFA آلمان رونمایی کرد. این سری شامل سه مدل به نام های اکسپریا زد 5، زد 5 کامپکت و زد 5 پریمیم می شدند. 

مدل پریمیم همانطور که احتمالا در خبرها خوانده اید مجهز به یک نمایشگر 4K است و مدل کامپکیت را هم بیشتر می توان یک تلفن هوشمند میان رده در نظر گرفت تا پرچمدار. حالا اما، شایعه ای منتشر گردیده که حاوی اطلاعات تازه ای در مورد نسخه جایگزین این موبایل یعنی اکسپریا زد 6 است.

سونی احتمالا مشغول ساخت نسخه دیگری از موبایل اکسپریا Z6 با نام لایت است

طبق شایعه جدید، سونی در نظر دارد در کنار نسخه اصلی پرچمدار خود، مدلی تحت عنوان اکسپریا زد 6 لایت را معرفی نماید در حالی که پیشتر گفته شده بود، می خواهد 5 مدل مختلف از اکسپریا زد 6 را ارائه کند.

براساس این شایعه، انتظار می رود که شرکت یاد شده، یک مدل 4 اینچی با نام زد 6 مینی، یک مدل 4.6 اینچی به نام زد 6 کامپکت، یک مدل 5.2 اینچی موسوم به زد 6 (همان نسخه اصلی)، یک مدل 5.8 اینچی به نام زد 6 پلاس و در نهایت یک مدل 6.4 اینچی با نام زد 6 آلترا را رونمایی کند.

با این همه، لازم است مجددا تاکید کنیم که اینها در حد شایعه هستند و شرکت سونی هنوز هیچیک را تایید نکرده است. حتما 5 نسخه مختلف از تلفن هوشمند اکسپریا زد 6 به نظرتان زیاد می آید، حال، نظرتان در مورد یک دستگاه دیگر علاوه بر این موارد چیست؟

همانطور که پیشتر گفته شد،  این کمپانی ژاپنی در تلاش است تا مدل دیگری تحت عنوان لایت را در کنار پرچمدار سال جدید ارائه دهد. منبع خبر اعلام داشته که این نسخه، یک نمایشگر 5 اینچی دارد و علاوه بر این، بدنه آن تماما از فلز ساخته شده.

اکسپریا زد 6 لایت مجهز به یک چیپست اسنپدراگون 650 است (که احتمالا با نام اسنپدراگون 618 می شناسیدش) و ممکن است که با رقم 385 دلار به فروش برسد. انتظار می رود دستگاه مذکور در کنار سایر نسخه های این پرچمدار در ماه می سال جدید معرفی گردد.

بنابراین به نظر می آید که سونی تصمیم گرفته به جای سه مدل مختلف از اکسپریا زد 6، شش مدل از آن را ارائه نماید. در ابتدا شاید این مساله غیر محتمل به نظر بیاید، اما در مورد سونی هر چیزی امکان پذیر است.

شرکت مورد بحث حقیقتا نیاز دارد تا فروش اسمارت فون های خود را افزایش داده و بتواند در بازار باقی بماند و از همین رو، تردیدی نیست که هرآنچه در توان دارد را در سال جدید انجام خواهد داد تا به این مهم نایل آید.

منبع:دیجیاتو


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار