کد خبر: ۶۳۵۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۵ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - 2017 February 20
به نظر می رسد که کمپانی ال جی تمایلی به مخفی نگهداشتن اطلاعات مربوط به پرچمدار بعدی خود ندارد و کاربران هر روز شاهد جزئیات بیشتری از گوشی G6 می باشند

به گزارش آی تابناک : به نظر می رسد که کمپانی ال جی تمایلی به مخفی نگهداشتن اطلاعات مربوط به پرچمدار بعدی خود ندارد و کاربران هر روز شاهد جزئیات بیشتری از گوشی G6 می باشند . پیش از این ، اطلاعاتی در مورد رابط کاربری و صفحه نمایش جی 6 به صورت رسمی اعلام شد و همچنین شایعاتی در مورد پردازنده ، باتری و ...  نیز به گوش می رسد . امروز یک وبلاگ کره ای اطلاعاتی در مورد دوربین دستگاه جی 6 اعلام کرد که نشان می دهد جی 6 همانند پرچمدار سال گذشته یعنی LG V20 دارای دوربین دوگانه عریض در پشت دستگاه می باشد .

بر خلاف V20 ، دوربین پشت جی 6 می تواند با استفاده هم زمان از هر دو سنسور  ، تصاویری با زاویه 125 درجه را ثبت نماید که دقیقا مشابه زاویه دید چشم انسان می باشد . دوربین ها همچنین این این امکان را فراهم می کنند که کاربران بتوانند در صفحه نمایش با نسبت 18:9 جی 6 همزمان عکس گرفته شده قبلی را مشاهده کرده و عکس جدید را کادر بندی نمایند . از جمله امکانات دیگر دوربین جی 6 می توان به عکس گرفتن به صورت پانوراما 360 و حالت غذا اشاره کرد . جالب است بدانید که دوربین جلوی جی 6 نیز به لنز عریض مجهز شده است که می تواند تصاویری با زاویه 100 درجه را ثبت نماید که مطمئناً خبر خوبی برای طرفدارای سلفی است .

با توجه به تمامی اطلاعاتی در مورد دوربین ال جی G6 منتشر شده ، شرکت ال جی هنوز به صورت رسمی آن را معرفی نکرده است . لازم به ذکر است که ال جی 26 فوریه (8 اسفند) در کنگره جهانی موبایل (MWC) در بارسلونا پرچمدار بعدی خود را به صورت رسمی معرفی خواهد کرد .



منبع : سخت افزار
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار